Wat vind jij van blowen in een gezin?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aapje22, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vind jij van blowen in een gezin?

1. Moet kunnen, waarom niet?!

2. No Go!

3. Iets anders.. reactie!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Waarom niet ? Heb liever blowende mensen om mij heen dan drinkende .. En ja ik blow ook af en toe heerlijk Shame on me he 😉

2. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Zolang je niet je kind bij je hebt, binnen rookt of alleen bent met je kind hoef je je niet te schamen. Anders ja shame on you!

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

Uiteraard uit t zicht van mijn dochter 😉

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Even in reactie hierop, je kunt als andere ouder daar nog zo graag andere afspraken voor willen maken maar zolang de huidige hype zegeviert heeft letterlijk elke instantie daar lak aan. Immers die pretenderen dat omgang met beide ouders ten alle tijden goed is en in het belang, onafhankelijk van de achtergronden. Er wordt door meerdere gezegd dat het ook 'geaccepteerd' werd tijdens de relatie, is maar net hoe je het bekijkt immers als diegene die er een probleem mee heeft de verzorging voornamelijk alleen doet en fungeert als de nuchtere persoon om de andere ook zijn eigen iets te gunnen, ga je bij een scheiding al voor gaas want dan komt het stukje omgang naar voren. Zolang rechters en instanties zelfs al voorbij gaan aan veiligheidsmaatregelen vanwege doodsbedreigingen vanuit het criminele circuit aan de niet-verzorgende ouder, de gevolgen bij kinderen en de geschiedenis tussen kinderen en de andere ouder komen ze bij mij noet over alsof ze daadwerkelijk naar het kind kijken maar eerder naar het zoveelste onderzoek waarbij toegewerkt is naar een vooraf vastgesteld doel, er zijn immers zat onderzoeken die de keerzijde aantonen van hetgeen nu als hype geldt in Nederland en in de onderzoeken waar juist naar verwezen wordt komt juist naar voren dat het kind en situatie afhankelijk is, in tegenstelling tot over de welbekende kam scheren.

Ot:
    Ik vind het een no go, idem betreffende alcohol en voor geschreven medicatie. Ik vind het juist de verantwoordelijkheid van desbetreffende ouder om te zorgen dat er dan een vertrouwde Back-up aanwezig is die nuchter blijft. En de reden dat ik van mening ben dat er een vertrouwd persoon moet zijn is juist ten behoeve van het kind of de kinderen, die zullen daar sneller bij aangeven als er iets aan de hand is of om hulp vragen.

5. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
  6. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Sorry, de intro niet eerst gelezen en op waarom niet gestemd, beetje dom.
    Ik vind dat wanneer je kinderen hebt, best nog eens kan blowen maar NIET waar ze bij zijn en ze moeten het ook niet als normaal zien dus zeker ook niet mee halen.
    Blowen wanneer je kinderen uit logeren zijn, vind ik niet zo'n probleem.

Deel Deze Pagina