Wat verkoopt nog goed op Marktplaats?

Discussie in 'De lounge' gestart door yeps, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb in t verleden best veel verkocht op MP maar tegenwoordig krijg ik echt bijna niks meer verkocht of mensen bieden een belachelijk lage prijs.
    Merkkleding, playmobil, Lego ed verkoopt goed, maar de rest...
    Wat zijn jullie ervaringen met verkopen op marktplaats?

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik verkoop meestal alleen wat goed verkoopt zoals merkkleding en de rest geef ik eigenlijk altijd weg. laatst had ik er een nieuwe garage deur op staan van mijn moeder waarvan de prijs in de winkel 800 is en kreeg allemaal mailtjes dat mensen het voor 50 euro kwamen ophalen;). we hebben het toen maar meegegeven aan het bedrijf die een muur kwam bouwen bij mijn moeder. zulke dingen verkopen dus echt niet. kleding zonder merk loopt ook niet zo goed omdat er gewoon heel veel in is.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.736
    1.060
    113
    Boeken, merk kleding, non merk in pakketten verkoop ik nog goed.
    Mijn baby spullen en positie kleding was ik ook zo kwijt.

Kinder speelgoed wordt veel op geboden maar echt belachelijk laag.
    Ik hoef er niet rijk van te worden maar ga geen doos vol met bijna nieuw speelgoed voor 2,- weg doen.

Verder had ik nog hoop pannen etc op zolder die op mp gezet en ook binnen paar dagen weg. Dus Tsja soms is er geen pijl op te trekken..

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Goede vraag. Boeken en babykleertjes tot maat 80 lopen bij mij helemaal niet.
    Little People speelgoed dan weer wel.
    Een paar jaar terug liep het best goed. Maar nu echt niet. Het is crisis en dat merk je zelfs op Marktplaats :(

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer he, ik verkocht ook altijd best veel via marktplaats. Maar op dit moment ook bijna niet meer.

Mijn blond amsterdam servies verkoopt nog wel. Verder af en toe wat merk kleding.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja ik verbaas me er ook om... De dingen waarvan ik denk die ben ik zo kwijt, krijg ik niet eens een bod op en andere dingen heb ik zo verkocht!

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kinderkleding en ikea spul! En meubels die er nog fatsoenlijk uitzien.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik krijg op de 1 of andere manier alles verkocht! En daar ben ik erg blij mee haha.

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Witgoed verkoopt ook wel, hadden een koelkast er 1 dag op en toen was die al weer verkocht. Maar ook veel idioot lage biedingen

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd.

Merkloze of niet de dure merkkleding krijg ik in pakketten ook wel verkocht nog.
    Speelgoed ligt eraan.
    Kleding van ons ook in pakketten.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb alleen hele dure merklaarzen van mijn moeder gekregen om op marktplaats te zetten die verkopen niet. Maar dat is meer omdat dat soort mensen niet op marktplaats kijken denk ik. Toch sonde want ze zijn allemaal zo goed als nieuw!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Iedereen die graag verkoopt en op fb zit moet daar eens zoeken naar een verkoophoekje op je eigen postcode...dat verkoopt 100 keer beter omdat het in de buurt is en men dus niet met verzendkosten zit. En sinds ik op dat hoekje zit...verkoopt mp ook beter haha

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En ik denk dat het heel belangrijk is dat je een fatsoenlijke advertentie plaatst. Was laatst op zoek naar broekjes voor zoontje. Wat je dan allemaal tegenkomt... Gaten, vlekken, smerige achtergrond.

14. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Die zit hier dus gewoon niet heh! Ga er denk zelf eentje beginnen. Woon in belachelijk grote stad en dan niet eens zoiets

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wilde ik net zeggen! Ik zit op 3 verschillende (algemene) verkoophoeken hier in de buurt, verkoop als een tierelier. Daarnaast ben ik nog lid van een speelgoedhoek, kledingverkoophoek, weggeefhoek, eurohoek etc pffff wordt er soms moe van om alles bij te houden maar ik vind er regelmatig leuke dingen (zo heb ik gisteren de achtbaan en het reuzenrad met 2 poppetjes van Little People opgehaald voor 3 euro, en pas geleden supermooie nette merklaarzen voor een tientje, nieuwprijs 160euro) en verkoop er ook lekker! Maar ik moet zeggen dat ik persoonlijk de weggeefhoek ook veel gebruik hoor, ruimt in ieder geval goed op!

16. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Net zelf een groep aangemaakt :)

17. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hoe heten die verkoophoeken? Als ik op verkoophoek en Facebook Google dan vind ik ze niet

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier niets! Ik probeer het niet eens meer.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Welke hoek van Brabant zit je?

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja ben ik ook wel benieuwd naar!
    Wij krijgen ook niet veel meer verkocht.
    Wel kopen we zelf veel voor weinig geld van mp.

Deel Deze Pagina