Bij ons ook waarschijnlijk geen tweede (helaas), dus ik ben flink aan het weggeven (kleertjes vooral) en/of uitlenen. Ik denk maar: ik kan nu alles bewaren in de hoop op heel misschien een tweede, maar dan zit ik straks met een zolder vol troep, terwijl ik nu hordes vriendinnen heb die het goed kunnen gebruiken. Sommige dingen bewaar ik wel voor mijn zusje. En natuurlijk: de eerste pakjes, de dingen met bijzondere herinneringen etc...
De kleertjes die Mike niet meer past heb ik in een doos gedaan en die staat in de schuur. Denk dat ik ze bewaar tot ik iemand in mijn omgeving er blij mee kan maken. Ik denk dat ik dan 1 of 2 setjes bewaar ofzo. Mike ging al niet meer graag in zijn eigen badje dus die is al lekker snel verkocht via marktplaats. Ik weet niet of er nog een tweede komt en nu heeft hij wat meer ruimte in zijn kamertje om te spelen straks. Als er toch nog een tweede komt dan kopen we wel weer een ander badje
Ik weet niet of wij ooit het geluk van nog een kindje mee mogen maken, we hebben hier al 9 jaar op moeten wachten maar ik bewaar alles voor het geval dat. De kleertjes en andere spullen staan allemaal op zolder. Mocht de terugplaatsing (of het ontdooien) van de embryo's niet lukken dan stoppen we ermee en verkoop ik alles.
Hihihi, wij hadden ook alles nog op zolder staan van onze eerste boys, en Jesse ligt weer in de oude box en zit in de oude kinderstoel. Hoewel: ook wel wat nieuw gekocht: zoals de kinderwagen. De oude was nog prachtig, maar zoooooow ouderwets, dat ik er echt niet meer mee wilde lopen. Verder nog wat kleine hemdjes en truitjes die tijdloos zijn, ook nog weer gebruikt. Jeugdsentiment, heerlijk 8) Maar toch ook veel nieuwe vlotte leuke kleertjes gekregen en gekocht. Je wilt je derde toch niet altijd in afgedragen kleren hebben (die ook nog es ruim 20 jaar oud zijn). Maar wij waren superblij met onze grote zolder, zodat we veel hebben kunnen bewaren.
vanavond gaan hier de eerste paar dingen van alyssa naar zolder. (badstandaard en een doos met kleertjes) wij willen dolgraag nog een 2de erbij en we willen het dus allemaal graag bewaren. ik zou zeker als je twijfeld over meer kinderen of niet de spullen bewaren. op zolder hoef je er ook niet tegen aan te kijken (als je tenminste een zolder hebt natuurlijk). liefs doris