Wat kost het? Ingraven trampoline?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een echte stadstuin waar eigenlijk niet al te veel in past maar de kinderen willen zooo ontzettend graag een trampoline in de tuin.
    Nu denk ik eraan om een trampoline van zo een 2,5meter doorsnede te kopen en die in te laten graven maarja hoeveel kost het laten ingraven ongeveer?

Over 1 a 2 jaar wil ik de tuin volledig vernieiwen en dan doen we de trampoline ook weer weg dus als het te suur is doen we het nieg

Wie heeft er een
    Kleine tuin met trampoline erin? Gaat het irriteren na een tijd of jiet?

2. rums

rums Niet meer actief

Weet niet wat het kost om een trampoline in te te graven. Maar zou je wel een trampoline aanschaffen als je hem met twee jaar al weer wilt verkopen. Als ik zie hoe populair de trampolines hier in de buurt zijn dan kan ik me niet voorstellen dat je kinderen akkoord gaan dat die weer weggaat.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Zelf de schep ter hand nemen ;) Mijn man heeft al zoveel gegraven (uitbouw, terras, tuin, riool) en is gewoon kantoorpik.

4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Het zelf doen!

Maar waarom hem kopen terwijl je hem na 2 jaar weer weg doet??

5. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    ik wil dit jaar ook een trampoline die ingegraven wordt, gelukkig is mijn vriend hovenier en doet veel bestrating dus kan hij dit zelf, volgens mijn vriend moet je wel betonblokken oid gebruiken voor de randen en kun je niet gewoon een gat graven en de trampoline erin zetten ivm instorten van de wanden. heb geen idee wat het gaat kosten misschien als je de betonblokken via marktplaats kunt krijgen dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wij hebben een trampoline van 3 meter nog wat en die heb ik zelf met hulp van buurman ingegraven.
    Kwestie van even doorgraven en hij ziet erin,tevens gratis fitness

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Kennissen van ons hebben graszaad gestrooid en dat maakt de randen ook stevig.
    Toen het begon te groeien waren de randen echt goed hard moet ik zeggen..

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Zelf doen!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.221
    7.272
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voor een paar jaar zou ik 'm niet ingraven maar gewoon zo neerzetten. Wij hebben ook een trampoline gehad, 1 jaar maar, kinderen vonden het prima dat ie wegging ;) en nu springen ze soms bij de buren :)

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wij willen hem ook in laten graven en krijgen maandag 2 hoveniers over de vloer voor de offerte. Heb al wel begrepen dat het ongeveer 400 euro kost.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zelf gedaan, gewoon met de schep. Met twee ff flink doorgaan. Het scheppen/ graven viel mee. Het afvoeren vh zand naar de stort kostte meer energie en tijd. Op twee dagen was de klus geklaard.

12. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Zelf doen ! Mijn vriend heeft er een half middagje over gedaan..

13. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Lekker zelf doen... zonde van het geld om het te laten doen.
    Wij hebben de trampoline va 3,66m doorsnede zelf ingegraven. De wanden hoef je niet te stutten meg betonblokken hoor. Kun je gewoon met schuttinghout doen. Hou er rekening mee.dat hij beter niet helemaal in gegraven wordt. Anders gaat de rand heel.erg klapperen tijdens het springen door de lucht verplaatsing in het gat.

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bedenk je ook even wat het kost om het gat straks weer op te vullen. Want ik neem niet aan dat je het zand bewaard in je tuin ;). Wij wilden hier het gat van eenvvijver opvullen, best groot was het. Kostte minimaal 100,- bij de goedkoopste leverancier in de buurt. Op weggeefhoeken wordt hier wel vaak zand weggegeven maar dan moet je dus alles zelf inladen en vervoeren.

15. 2jees

2jees Niet meer actief

zand gratis op laten halen via MP?

16. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij hadden ook niet zo een grote tuin en wel een grote trampoline (3,5 meter). Deze vulde gelijk de hele tuin.
    Dus wat deden wij, als de kinderen naar bed gingen zette ik hem rechtop tegen de schuur aan.
    We hadden beugels daaraan gemaakt en draden aan de trampoline.
    Die deden we dan om de beugels heen, kon hij ook niet omvallen.

Voor 2 jaar zou ik niet eens overwegen om hem in te graven.
    Voor 2 tientjes ben je met de beugels al klaar!!

17. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.201
    1.255
    113
    Centrum België
    Hier hebben we de put ook zelf gegraven. Hoeft helemaal niet met betonblokken gewerkt te worden. De put is nl niet overal even diep, maar in een holle vorm (weet niet of het duidelijk uitgelegd is?). Maw in het midden is het diepste punt en dan loopt de rand gewoon op, tot ong 20 cm van de rand van de trampoline. We hebben een Berg. De trampoline zelf staat nog op pootjes van ong 10 à 15cm hoog...

18. Lentes

Lentes Niet meer actief

Een inground trampoline inderdaad!

Hoelang zijn jullie bezig geweest om de komvorm te scheppen? En hoeveel kruiwagens haal je daar uit?

19. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ook een trampoline zelf ingegraven. Hebben een gedeelte van de poten ertussenuit kunnen halen (was geen oorspronkelijke inground-trampoline). De wanden hoeven niet gestut te worden aangezien het een soort van grote knikkerpot is die je moet graven en geen gat recht naar beneden. Wij hebben een trampoline van ongeveer 3,60 en er gingen alsnog heel wat kruiwagens uit.

20. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Oh, en de trampoline moet inderdaad wel wat boven het maaiveld uitsteken anders kan de lucht niet goed weg en dit springt niet fijn (en het springen maakt veel meer lawaai).

Deel Deze Pagina