Dames.... Ik word helemaal gek ik heb nog steeds iedere keer dat ik met het afvegen helder bloed mee veeg ik heb toen maar een tampon gebruikt en nadat ik me verschoonde na een uur zater haast geen bloed aan maar wel rozige slijm net als of er een spinneweb op mijn tampon zat en heb sinds vandaag ook een drukkend gevoel tussen me borsten net als of ik geen adem kan halen ook heb ik pijn in me linker lies als ik moet plassen wie kan mij zeggen wat dit kan inhouden. Groetjes Sterretjuh
Hoi Sterretje Weet niet wanneer je NOD is, maar als dat is zou testen als ik jou was.... Succes Jetje
Hoi Harriette. Ik denk dat ik me verhaal achter me andere verhalen had moeten plakken want id tis best verwarrend denk ik zo... Maar ik had eigenlijk 11.05 mijn nod gehad maar ik heb 4 dagen lang 3/4 druppels bloed verloren dus weet niet of dit gewoon me ongi is want gewoon kan ik het niet noemen.Heb 2 testen gedaan ven cl.bl maar die gaf digitaal aan niet zwanger en volgens mijn HA zijn ze positief en haar test sloeg weer negatief uit dus ik moets nog een maanjde wachte van de ha.Ik ga dit weekend testen en daarna naar de ha. Groetjes Sterretjuh