Op de site van Esprit zie ik een legging, tregging en jegging staan. Een legging is me wel bekend uiteraard. Maar wat is een jegging en tregging eigenlijk??
haha ja vind ik dus bijzonder kansloze namen voor die dingen LEGGING = jeweetwel TREGGING=trousers legging, dus vaak met rits/knoopsluiting JEGGING= jeans legging
Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor! Alleen van de Legging Ben toch niet zo'n modebewust typje geloof ik...hahahah
jeetje, dat is gewoon nog triester dan die celebrity mixen: brangelina, bennifer, tomkat ed. hoe krijgen ze het verzonnen?
Heb idd net een nieuw woord geleerd Tregging had ik al wel gehoor, maar wist ook niet wat dat was, beloof dat ik het nu voor altijd ga onthouden
Ja! Ik ook! Of ik 't echt als een nuttige verrijking van m'n vocabulaire beschouw, weet ik echter nog niet...
Ok, tnx. En nu we dit weten, mogen die dingen wat mij betreft wel weer het modebeeld verlaten. Ik heb leggings nooit echt begrepen en al helemaal niet leggings in een grote maat, laat staan van die glimdingen... Kunnen we weer gewoon over op de spijkerbroek ipv JEGGING/TREGGING/BLÊGDING? Groetjes van Kiki