Wat is nu een echt voordelige supermarkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suusjeuh, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

Hier voor de houdbare producten (broodbeleg, koekjes, pakken drinken, flessen limonade, rijst, wcpapier enz) eens in de maand flink inslaan bij Lidl.

De weekboodschappen haal ik altijd bij AH. Meer keuze en qua vers niet (veel) duurder. En bij AH is de groente , zuivel en het vlees zo heerlijk vers, het blijft tot aan de datum goed, of zelfs langer.
    Bij Lidl nu al meerdere malen gehad dat de vleesverpkkingen na een dag of twee helemaal bol staan en zodra je het opent kwam me dr een lucht uit... Of wij nou altijd pech hebben daar, geen idee, maar wij halen ons vlees daar nooit meer.

(gezin 4 personen, kosten voor een maand
    Maandboodschappen Lidl: 60 euro
    Weekboodschappen AH: 4x 30 euro = 120 euro
    Soms vergeet je eens wat, 2x op en neer AH 2x 10 = 20 euro
    Dus totaal 200, en onze gangkast is bomvol en we hebben een overvloed aan houdbare en verse producten:))

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik deed eerst mijn boodschappen altijd bij de AH of de Jumbo, de AH vind ik fijner (zelf scannen) maar bij de Jumbo was ik een stuk goedkoper uit! De verse vleeswaren van de Jumbo vind ik erg lekker.

Nu hebben we een Plus, AH en C1000 in de buurt. De C1000 is het goedkoopst, maar ik vind de vleeswaren en het vlees niet zo lekker..

Als ik het goedkoopst uit wil zijn ga ik eerst naar de Lidl en wat ze daar niet hebben haal ik bij de Jumbo. Maar goed, daar heb ik nooit zin in :D

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    nettorama!!

a merken en eigen merk allebei hartstikke goedkoop

Deel Deze Pagina