Hoi dames, De titel zegt het al! Ben op zoek naar DE verf, waarmee je een box goed kan schilderen (dus niet snel gaat bladderen of na 1 bijt actie meteen loslaat etc).. Ik lees zoooo veel verschillende dingen op internet Iemand met goede ervaringen?? Ik word niet echt wijzer van mijn zoekopdrachten op internet en in topics, want iedereen zegt iets anders! En dan de prijzen.. Ook zo verschillend die voorbij komen..
Ik heb de box geschilderd met beits voor binnen (op waterbasis), white wash. Maar ik begrijp dat jij echt solide lak wilt? In dat geval zou ik ook voor slijt en krasvast gaan, zou anders even naar een verfspeciaal zaak gaan, die kunnen je beter adviseren dan de Gammel en de Karwei...
Lak van Sigma is altijd goed, maar ik heb gewoon witte zijdeglans van Histor gebruikt. Scheelt nogal in prijs en zolang de verf goed uithard (zowel waterbasis als terpentinebasis verf) is er echt niets aan de hand.
Hornbach heeft kindvriendelijke verf (lak). Staat een speciaal logo op. Volgens mij gewoon eigen merk. Ik heb het bedje hiermee geverfd.