Ik liep al een tijdje met klachten rond. Gisteren laten checken en het blijkt dus toch een blaasontsteking te zijn. Gelijk gestart met antibiotica, hopelijk ben ik er snel vanaf. In het verleden wel vaker een blaasontsteking gehad, maar de klachten waren toen toch anders dan nu. Nu moet ik zo vaak en zo veel plassen, ook 's nacht een aantal keer eruit. Wat zijn jullie klachten bij een blaasontsteking? Slikken jullie dan alleen antibiotica of zijn er nog meer wondermiddeltjes?
Ben je zwanger? Dan heb ik zelf alleen last van harde buiken en geen pijn bij het plassen of vaak kleine beetjes plassen. Als ik niet zwanger ben, heb ik wel wat meer last van het branderige gevoel en pijn in mn onderbuik. Anti biotica heb ik wel echt nodig om er doorheen te komen en veel water drinken. Cranberry sap uit de winkel etc is echt onzin vind ik want dat is 95% appelsap.
Nee niet zwanger. Ik heb geen pijn of branderig gevoel, alleen heel veel en heel vaak plassen. Ben wel heel moe, maar geen idee of dat ook door de blaasontsteking komt. Daarom voor de zekerheid gisteren ook bloed laten prikken. Ik vermoed zelf een tekort aan vitamine D en B.