Netto 1980 voor 22 uur, exclusief vakantie geld en eindejaarsuitkering. Helaas geen groei meer. Ggz cao
Gemiddeld 16 uur, ongeveer 1100/1200 netto. Ik werk in de zorg, dus verschilt per maand ivm de ORT. Ook werk ik niet elke maand evenveel uur. Ik ben flexer dus bepaal zelf mijn diensten.
36 uur bruto €2619 ft > 32u bruto €2326 Ik werk in de kinderopvang als PSA. Als ik mijn PDL haal eind september ga ik een schaal en trede omhoog en jaarlijks omhoog. Verder ontvang ik een EJU van 2%. Wel een verschil met mijn vorige werkgever, die gaf alleen salarisverhoging aan personeel die hij mocht. Hier wordt gewerkt met schalen en je weet waar je aan toe bent.
Nu niks, en als ik aan het werk ga zal ik ook weer onderaan beginnen, dus zal nooit veel zijn. Maar dat geeft niet, alles is meegenomen
Voor degene die verzorgende IG hebben, zijn jullie doorgegroeid naar dit salaris en hoeveel dienstjaren?? Hier geen top salaris. €1540 bij 30 uur. Administratief medewerker/ technische dienst.
Ik werk nu 2 jaar als verzorgende IG en zit in schaal 40 trede 9. Dit jaar ga ik nog de verpleegkundige opleiding volgen dan kan ik weer verder groeien.
Ik verdien €950 netto voor 15 uur werken. Elk jaar krijg ik een salarisverhoging gebaseerd op mijn jaarlijkse beoordeling. Ik werk er pas net een half jaar, dus voor mij nu nog niet van toepassing. Ik weet dat er collega's zijn die dus echt flink meer verdienen in dezelfde functie na een aantal jaar.
Gaat alvast huilen in een hoekje als ze deze bedragen ziet 19,5 uur - 950 euro ongeveer Huishoudelijk medewerkster
Netto 2125 voor 29.75 uur per maand. Dit is excl vakantiegeld en heb ook nog eindejaarsuitkering van 6% van het bruto jaarsalaris. Ik groei nog 3 jaar. Ben doktersassistente.
Coordinator/planner fulltime netto bijna 2700 euro maar ga straks minder werken, zal rond de 2440 netto worden dan. Krijg ook 13de maand en uiteraard vak. geld.
Ik verdien ongeveer €3100 netto voor 32 uur. Dat is inclusief nog onkostenvergoeding en reiskostenvergoeding (nu thuiswerk vergoeding)Maar exclusief laptop, mobiel en verschillende kortingen/voordelen en vakantiegeld (geen 13e maand wel soms een bonus maar die is niet vast) Wel groei nog mogelijk want zit nog niet einde van deze schaal. Wij krijgen jaarlijks prestatie gerichte stappen in de schaal.
Ik werk 32 uur en verdien bruto €1754, netto €1597,-. En dat was als receptioniste bij een notariaat. Ik ben per april secretaresse ondernemingsrecht, dus mijn salaris gaat per Juli omhoog, geen idee hoeveel.
Ik krijg ca 2700,- netto voor 40 upw. Ik krijg altijd in april nog een beoordelingsbonus en uiteraard in mei vakantiegeld er bovenop. Ik werk als adm.mdw (heeel kort samengevat) in de hypotheken branche. Ik zit nu aan mijn maximale rsp in deze schaal, dus ben op zoek (intern) naar iets anders
Ik werk in de IT , 2700 netto bij 28 uur. Komt nog 13e maand, vakantiegeld en bonus bij. Ik ben wel uitgegroeid bij dit bedrijf in deze functie. Maar ik ben tevreden zo.