Ik zie in sommige albums echo's met 15 weken en dan het geslacht al! Kan dat? Ik dacht dat je dat pas kon zien met 20 weken? Dus vertel! Wat is het vroegste dat jij het geslacht hebt gehoord?
Bij mij gaven ze met 16 weken en 5 dagen 100% garantie dat het een jongen was.. Uit de 20 weken echo bleek het inderdaad nog steeds een jongen
Wij hadden een pretecho laten met met 12 wkn 6 dgn. We vroegen of ze het geslacht al zou kunnen zien. Ze zei nee is wel erg vroeg. Daarna begint ze hard te lachen en zegt, nou...ik denk dat ik het wel zie. Ze durfde dus met 90% zekerheid te zeggen dat we een jongen zouden gaan krijgen. En het is ook een jongen geworden trouwens.
ik heb het met 15 weken laten bepalen...zie album en deze vrouw bepaalt het al met 14 weken! http://www.jeanneoffermans.nl/clienten.aspx
Nou we gaan het gewoon met 15 of 16 weken eens laten checken Maar ik heb het idee dat ze met die termijn (of eerder) een jongen er wel uithalen, maar meisjes niet misschien?
Bij de 12 weken echo zei de gynaecoloog: voor 70% kan ik je zeggen wat het wordt! Maar we mogen er niet helemaal vanuit gaan, dat horen we over 5 weken.
Wij hebben vrijdag een geslachtsbepalende echo. Ik ben dan precies 17 wkn zwanger. Ik hoop dat we kunnen zien wat het is
Hier met 16,5 week/17,0 weken, en overduidelijk te zien. 20 weken echo bevestigde de uitslag nog eens.