Haha, sommige zijn echt grappig . Mijn gebruikersnaam is niet erg origineel... Lana is de naam van een van mijn katten en 1986 is mijn geboortejaar .
Don't worry be happy! Maak me nogal gauw zorgen, ben een ware piekeraar. Maar maak je niet druk, wees gelukkig en bewaar je zorgen tot morgen. Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest. Vandaar Be Happy.
Ik heb mijn nick te danken aan 1 van mijn slaapstoornissen, insomnia. De c erachter verbind 2 woorden aan elkaar, Maniac en insomnia. maniac betekend oa halve gek en dat vond ik funny. Een slapeloze halve gek, pretty much sums it up. Bovendien bekt Insomiac lekkerder dan insomnia. Dus. Zo. Nu lijkt het net of ik er heel erg over nagedacht heb maar dat valt wel mee
Ik heb hier al 2 namen gehad en toen wist ik niks meer te verzinnen. Toen zei mijn zoontje hopsatee toen hij iets weggooide en die voerde ik toen in als gebruikersnaam...
Ik heb deze nick ooit bedacht toen ik een super grote Gilmore Girls fan was. Ik lust elke ochtend echt wel een kopje koffie, maar ben totaal geen junkie, mede door mijn prikkelbare darmen
Toen ik me voor het eerst aanmeldde in 2014 had ik een dochter Féline van bijna 1. We noemen haar altijd Fee dus KleineFee.
Ik heb deze nick al zolang ik me op het internet begeef. In de jaren '90 was het uiterst ongebruikelijk om ook maar iets van je eigen gegevens (naam, woonplaats, geb. datum) weg te geven op het internet, helemaal als meisje. Trillian is een karakter in "A hitchhikers guide to the galaxy" wat tijdens mijn tienerjaren een van mijn favoriete boeken was. https://en.wikipedia.org/wiki/Trillian_(character)
Ik brak echt mijn hoofd over een gebruikersnaam... kon werkelijk niks bedenken. Ik zei toen in gedachte tegen mezelf: nou kom op zeg, een gebruikersnaam bedenken is geen rocketscience ofzo... nou dat is het dus geworden.
In That 70's show werd de uitdrukking "superfly!" gebruikt als in super gaaf! Dus toen dacht ik, dat is een leuke nickname! Haha.
Man wilde uiteindelijk toch een 3e dus toch3 kinderen. Al moet het nu 4 zijn haha, er kwam er nog 1 bij. Hier voor onder een andere naam maar ik wist dat ik meelezers had en wilde de zwangerschap nog even "geheim" houden
Omdat al zo veel nicknames bezet waren ging ik de meest gekke dingen verzinnen. Ik had een jurk aan en tadaa, Dress it is..
Ik gebruik deze nickname al jaren op het internet. Hij komt uit zo'n lord of the ring elfish name generator die op het internet rond gingen. Daar heb ik toen mijn voornaam ingevoerd en kwam er Luthien uit (uitspraak Luthièn) en die naam vind ik eigenlijk best wel heel erg mooi. En 31 omdat dat de datum van mijn verjaardag is.