wat halen jullie bij de aldi en lidl?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloemetje1, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als ik er ben:
    groente
    fruit (maar niet alles, ligt er een beetje hoe het eruit ziet)
    earl grey thee (lekkerder dan pickwick!)
    ontbijtkoek (friese)
    naturel ribbelchips (ik vind ze erg zout maar mijn man vindt dat lekker)
    kaas
    wedges uit de diepvries
    kipfilet a la minute
    zeebanket, ook erg lekker

Eigenlijk vind ik op wat dingen die echt merkgebonden zijn (frisdrank) bijna alles lekker....ik ben alleen te lui om elke week én naar de AH en naar de Lidl te gaan....

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ga vaak naar lidl voor:
    groente
    fruit
    vis uit de vriezer
    vuilniszakken, boterhamzakjes
    bleek, wc tabletten, vochtige schoonmaakdoekjes
    zonnebloemolie
    yoghurt (zo'n grote pot griekse yoghurt)
    meel
    eieren
    suiker
    energydrank
    chocolademousse
    gerookte zalm
    kamillethee

dat was het zo'n beetje

3. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Ik haal er best wel veel. Voor de kids haal ik er in ieder geval altijd de toetjes, want die vinden ze lekkerder dan van danoontje en ze kosten maar 89 cent! Ook de knijpfruitjes neem ik er me, zijn ze gek op.

4. 4days

4days Niet meer actief

Als ik er ben koop ik wel best veel, vooral drinken. Helaas kom ik er niet supervaak. Maar bij de AH nemen wij van sommige dingen ook gewoon het goedkope merk.

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    voor verjaardagen kom ik sowieso bij de aldi/lidl, daar haal ik dan het vis (forel en zalm) dat is altijd zeer geslaagd hier. jammer genoeg kan ik het nu niet eten...

6. missyb

missyb Niet meer actief

Ik ga eens per maand naar de aldi en ik haal er eigenlijk alles!
    vlees,groenten,wcpapier, luiers etc etc

Wat ik erg lekker of handig vind zijn:
    - billendoekjes zitten veel in en maken goed schoon.
    - koekjes en snoepjes
    - chocolademelk en yoghi zijn heel erg fijn daar,
    - gebraden gehakt
    - chocalade repen van die hele grote.
    - appels

bij de litl komen we enkelt daar vind ik de krokante kipsnitzels en de pinola vla echt heerlijk

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

aldi: pannekoekenmix, altijd handig om in huis te hebben met drie kinderen en zo snel klaar! duopasta, ook erg lekker, chocolademelk, ijs (caramel en chocolade) en met een verjaardag de schuimtaart, jum. tja, en wat we net nodig hebben. ik vind hun koffie vies(maar de wiener melange en cappucine zijn wel weer lekker) en de aardappelpuree zal je me ook niet zien halen.
    lidl: goede koffie! en lekkere sate kroketten, prima pizza, lekkere schimmelkaas (de rood en blauwschimmel) snoepjes voor de kinderen, en de taarten in de vriezer als je geen tijd of geld hebt om te bakken, die zijn ook erg lekker. (de kwarkachtige dan, appel weet ik niet) en de bbq chips. ik haal daar ook veel groente en fruit. en net wat ik nodig heb:)

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Appel is ook lekker. Doe m altijd ff in de oven beetje opwarmen...

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik kom bijna nooit meer bij de Aldi, wel bij de Lidl, eens per 10 dagen of zo, daarvoor vaker, maar toen woonde ik er vlakbij.
    Ik haal er groente, fruit, toetjes, kaas, keukenrol, toiletpapier, luiers, hygienische schoonmaakdoekjes, wasverzachter, diepvriespasta, wedges, thee, pedaalemmerzakken (de enige die niet gelijk scheuren als je ze er uit trekt), ijsthee en soms wat van die knabbelstrips voor de hond voor de training.
    Heel soms vlees, dat gehakt scheen als beste uit de test te komen, maar het dreef in het vet, dus dat was eenmalig. Brood vind ik ook niet zo lekker van de Lidl.

10. Female

Female Niet meer actief

over de lidl ben ik erg tevreden ik haal daar ongeveer 95 % vd boodschappen., zelfs voor bier en luiers kan ik daar terecht.
    Aldi vermijd ik zoveel mogelijk (groenten en fruit ontzettend vaak beschimmeld en rot in de winkel, vreselijk personeel, en al-tijd alles OP om gek van te worden! Dit filiaal dan he)

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    bij de aldi haal ik vleeswaren die vind mijn man het lekkerst daar en snitzels die in de kartonnen diozen die vind ik daar super lekker en de trommel snoep van haribo haal ik daar altijd soms ook croissantjes en ook de bokworsten(knakworsten)...bij de lidl halen we al onze soep blikken super goed en heerlijk echt waar vind de soep van unox het laatste 2 jaar zurig smaken en die van de lidl zijn echt goed balletjes in satesaus ook heel erg lekker .....
    en als we naar de lidl in duitsland gaan dan halen we daar ook onze pepsi light weg...in nederland verkopen ze dat niet maar in duitsland verkoopt de lidl gewoon pepsi en coca cola en scheelt echt een hele hoop we nemen dan meestal een stuk of 4 sixpacks mee .... de rest haal ik gewoon bij de plus of de c1000 hier in de buurt

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ga meestal naar liddl. ( ongeveer 1x in de drie weken) zit iets dichterbij als de aldi

ik haal er:
    billendoekjes, pakken appelsap, gerookte zalm, slaatjes, vleeswaar, toetjes, soms vlees, thee, koekjes, snoepje,crackers
    brood als het zo uitkomt. pakken rijst, macaronie eigenlijk alles wel denk ik. maar bij de ah haal ik altijd het meeste.zoals ook luiers, babyvoeding, brood, groente, fruit, soep, eieren etc

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    eigelijk zo'n beetje alles halen we er.... (lidle)
    alleen gewoon brood niet maar wel weer zachte kadetjes
    als ik zie dat ik een kar vol heb voor 50 euro kunnen we iedere dag verse groente eten enz....
    en als ik dezelfde kar bij een andere supermarkt zou halen dan zou ik denk ik tussen de 100 en 150 euro kwijt zijn

volgens mijn man is de koffie helemaal lekker hoor

14. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Wij halen ook bijna alles bij de Lidl. En de rest haal ik bij de COOP. De aldi ga ik ook heen voor de chips en salades. Mijn ouders drinken de koffie van de Aldi en die is heel goed te drinken hoor. En wat Iggy zeg, een kar vol voor weinig geld.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij gaan niet speciaal voor bepaalde producten naar de lidl.
    De laatste tijd koop ik alleen nog maar bij de AH.
    Heb gemerkt dat ik daar net zoveel kwijt ben aan boodschappen.

Eerder haalde we bij de lidl de basisproducten en de rest bij de AH zoals vlees, maaltijdmixen enz.

16. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ik ben echt fan van de lidl! ik haal echt bijna alles daar, en wat ze niet hebben haal ik nog ff snel bij de appie!

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    :);):D

(Aldi zit bij ons tegenover de C1000)

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Aldi:

ijsthee
    billendoekjes
    luiers
    kaas
    chocolade
    wc-papier
    waspoeder
    allesreiniger

en nog veeeeel meer

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Momenteel alleen de luiers.. ( van de Lidll..)

Sinds ik bij de supercoop alle boodschappen haal ben ik zo'n 20,00 minder kwijt in de week aan boodschappen.

Vooral onder in de schappen kijken ( b merken).. zuivel etc is zelfs goedkoper dan bij de liddl/aldi...

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    coop ken ik helemaal niet

Deel Deze Pagina