Als ik er ben: groente fruit (maar niet alles, ligt er een beetje hoe het eruit ziet) earl grey thee (lekkerder dan pickwick!) ontbijtkoek (friese) naturel ribbelchips (ik vind ze erg zout maar mijn man vindt dat lekker) kaas wedges uit de diepvries kipfilet a la minute zeebanket, ook erg lekker Eigenlijk vind ik op wat dingen die echt merkgebonden zijn (frisdrank) bijna alles lekker....ik ben alleen te lui om elke week én naar de AH en naar de Lidl te gaan....
Ga vaak naar lidl voor: groente fruit vis uit de vriezer vuilniszakken, boterhamzakjes bleek, wc tabletten, vochtige schoonmaakdoekjes zonnebloemolie yoghurt (zo'n grote pot griekse yoghurt) meel eieren suiker energydrank chocolademousse gerookte zalm kamillethee dat was het zo'n beetje
Ik haal er best wel veel. Voor de kids haal ik er in ieder geval altijd de toetjes, want die vinden ze lekkerder dan van danoontje en ze kosten maar 89 cent! Ook de knijpfruitjes neem ik er me, zijn ze gek op.
Als ik er ben koop ik wel best veel, vooral drinken. Helaas kom ik er niet supervaak. Maar bij de AH nemen wij van sommige dingen ook gewoon het goedkope merk.
voor verjaardagen kom ik sowieso bij de aldi/lidl, daar haal ik dan het vis (forel en zalm) dat is altijd zeer geslaagd hier. jammer genoeg kan ik het nu niet eten...
Ik ga eens per maand naar de aldi en ik haal er eigenlijk alles! vlees,groenten,wcpapier, luiers etc etc Wat ik erg lekker of handig vind zijn: - billendoekjes zitten veel in en maken goed schoon. - koekjes en snoepjes - chocolademelk en yoghi zijn heel erg fijn daar, - gebraden gehakt - chocalade repen van die hele grote. - appels bij de litl komen we enkelt daar vind ik de krokante kipsnitzels en de pinola vla echt heerlijk
aldi: pannekoekenmix, altijd handig om in huis te hebben met drie kinderen en zo snel klaar! duopasta, ook erg lekker, chocolademelk, ijs (caramel en chocolade) en met een verjaardag de schuimtaart, jum. tja, en wat we net nodig hebben. ik vind hun koffie vies(maar de wiener melange en cappucine zijn wel weer lekker) en de aardappelpuree zal je me ook niet zien halen. lidl: goede koffie! en lekkere sate kroketten, prima pizza, lekkere schimmelkaas (de rood en blauwschimmel) snoepjes voor de kinderen, en de taarten in de vriezer als je geen tijd of geld hebt om te bakken, die zijn ook erg lekker. (de kwarkachtige dan, appel weet ik niet) en de bbq chips. ik haal daar ook veel groente en fruit. en net wat ik nodig heb
Ik kom bijna nooit meer bij de Aldi, wel bij de Lidl, eens per 10 dagen of zo, daarvoor vaker, maar toen woonde ik er vlakbij. Ik haal er groente, fruit, toetjes, kaas, keukenrol, toiletpapier, luiers, hygienische schoonmaakdoekjes, wasverzachter, diepvriespasta, wedges, thee, pedaalemmerzakken (de enige die niet gelijk scheuren als je ze er uit trekt), ijsthee en soms wat van die knabbelstrips voor de hond voor de training. Heel soms vlees, dat gehakt scheen als beste uit de test te komen, maar het dreef in het vet, dus dat was eenmalig. Brood vind ik ook niet zo lekker van de Lidl.
over de lidl ben ik erg tevreden ik haal daar ongeveer 95 % vd boodschappen., zelfs voor bier en luiers kan ik daar terecht. Aldi vermijd ik zoveel mogelijk (groenten en fruit ontzettend vaak beschimmeld en rot in de winkel, vreselijk personeel, en al-tijd alles OP om gek van te worden! Dit filiaal dan he)
bij de aldi haal ik vleeswaren die vind mijn man het lekkerst daar en snitzels die in de kartonnen diozen die vind ik daar super lekker en de trommel snoep van haribo haal ik daar altijd soms ook croissantjes en ook de bokworsten(knakworsten)...bij de lidl halen we al onze soep blikken super goed en heerlijk echt waar vind de soep van unox het laatste 2 jaar zurig smaken en die van de lidl zijn echt goed balletjes in satesaus ook heel erg lekker ..... en als we naar de lidl in duitsland gaan dan halen we daar ook onze pepsi light weg...in nederland verkopen ze dat niet maar in duitsland verkoopt de lidl gewoon pepsi en coca cola en scheelt echt een hele hoop we nemen dan meestal een stuk of 4 sixpacks mee .... de rest haal ik gewoon bij de plus of de c1000 hier in de buurt
ik ga meestal naar liddl. ( ongeveer 1x in de drie weken) zit iets dichterbij als de aldi ik haal er: billendoekjes, pakken appelsap, gerookte zalm, slaatjes, vleeswaar, toetjes, soms vlees, thee, koekjes, snoepje,crackers brood als het zo uitkomt. pakken rijst, macaronie eigenlijk alles wel denk ik. maar bij de ah haal ik altijd het meeste.zoals ook luiers, babyvoeding, brood, groente, fruit, soep, eieren etc
eigelijk zo'n beetje alles halen we er.... (lidle) alleen gewoon brood niet maar wel weer zachte kadetjes als ik zie dat ik een kar vol heb voor 50 euro kunnen we iedere dag verse groente eten enz.... en als ik dezelfde kar bij een andere supermarkt zou halen dan zou ik denk ik tussen de 100 en 150 euro kwijt zijn volgens mijn man is de koffie helemaal lekker hoor
Wij halen ook bijna alles bij de Lidl. En de rest haal ik bij de COOP. De aldi ga ik ook heen voor de chips en salades. Mijn ouders drinken de koffie van de Aldi en die is heel goed te drinken hoor. En wat Iggy zeg, een kar vol voor weinig geld.
Wij gaan niet speciaal voor bepaalde producten naar de lidl. De laatste tijd koop ik alleen nog maar bij de AH. Heb gemerkt dat ik daar net zoveel kwijt ben aan boodschappen. Eerder haalde we bij de lidl de basisproducten en de rest bij de AH zoals vlees, maaltijdmixen enz.
ik ben echt fan van de lidl! ik haal echt bijna alles daar, en wat ze niet hebben haal ik nog ff snel bij de appie!
Aldi: ijsthee billendoekjes luiers kaas chocolade wc-papier waspoeder allesreiniger en nog veeeeel meer
Momenteel alleen de luiers.. ( van de Lidll..) Sinds ik bij de supercoop alle boodschappen haal ben ik zo'n 20,00 minder kwijt in de week aan boodschappen. Vooral onder in de schappen kijken ( b merken).. zuivel etc is zelfs goedkoper dan bij de liddl/aldi...