Ik heb maar 1 bikini en geef daar zo'n 50 euro aan uit. Vind het belangrijk dat hij goed en mooi zit, maar had er laatst ene aan van 120 euro, die heb ik toch mooi laten hangen..pff wat een geld!
ik heb nu een zwangerschapsbadpak gekocht van 40 euro ofzo? Als ik niet zwanger ben ga ik ook voor Marlies Dekkers of vergelijkbaar. Dan maar wat meer betalen, het zit wel mooier!
Hier een stuk of 6 bikini's, meestal van H&M of New Yorker zijn niet erg duur, 20 euro per stuk denk ik. Maar voor mijn meiden dus elk jaar elk 5 paar nieuwe bikini's en 1 badpak en mijn ventje heeft dus nu al 5 nieuwe zwembroekjes in de kast liggen, schaam.........
had in januari een bikini besteld via de H&M.. vind ik altijd wel handig je kan het broekje los bestellen en het topje ook.. heb 2 verschillende maten nodig vandaar.. maargoed ben nu zwanger en heb toevallig het topje vandaag gepast nou dat wordt dus niets baal als een stekker.. dus dat wordt weer wat anders bestellen.. xxxx nukie
phoeee heb ong. 30 bekini's in de prijsklasse van denk gem . 40 euro .. kan die dingen gewoon niet laten hangen ( of online bestellen ) en op vak. wil ik vaak n andere aan kunnen
Dit jaar geef ik niks uit aan bikini's. Ik heb een enorme hekel aan bikini-shoppen en kom altijd helemaal chago thuis omdat ze niet staan bij mij. Ik doe de bikini's die ik nog heb wel aan maar alleen als het echt niet anders kan. Liever niet..
hoeveel bikinis ik heb..... stuk of 15 maar heb ook echt een bikini tik en we gingen vaak naar brazilie op vakantie en dan kocht ik ze daar voor weinig ben nu zelf ook op zoek naar bikini voor de vakantie en geef ongeveer rond de 75 uit voor een bikini maar kan net zo goed 29,95 zijn maar ook 89,95
Trouwens niet om stom te doen maar een hele tijd terug was t ook op tv, geloof bij kassa, dat sapph niet echt heel goed is qua pasvorm & stevigheid en zeker niet in vergelijking met Marlies Dekkers (waar ze vaak mee vergeleken worden)
Ik heb de bikini in ieder geval besteld incl. het rokje. Als het goed is heb ik het dinsdag of woensdag binnen en als het echt heel mooi zit hou ik het lekker haha!
ik geef geen donder uit aan bikini's hahaha koop ze altijd bij h&m die vind ik gewoon het leukste eheheh
Het ligt er bij mij aan wat het doel is van de bikini haha.. Wil ik er mee kunnen zwemmen en van de wildwaterbaan af, dan doe ik mijn dure bikini aan (+/- 100 euro).. Die zit dan bij de cup goed 70 a 75 E.. Maar ik heb ook bikini's.. goedkopere.. die zijn voor het rustig blijven liggen op het strand, aan een meertje/plas.. om te zonnen.. maar ze zijn dus niet stevig genoeg om water in te gaan..
lovelydk, heb dankzij jou gezocht op jou bikinimerk (niet burberry die andere) en ben daardoor op een site gekomen die lade lux verkoopt, kende ik ook niet maar heb daar wel een bikini gezien die helemaal mijn stijl is hoef dus niet meer verder te zoeken voor die tweede bikini
Van de week toevallig 2 nieuwe gekocht.. Het ene setje was 35, en die ander 42,50.. Cupmaat 75E Koop elke seizoen wel 2/3 bikini's en altijd in die prijsklasse! Maar ik zwem/zon veel en ben altijd als het lekker weer is wel bij het zwembad te vinden, of het strand!
Meestal ben ik zo een 20/25 euro kwijt voor een bikini bij h&m. Had vorig jaar wel een badpak met open zijkanten gekocht die koste 45 euro bij livera. ik heb 2 bikinis en 1 badpak.
Ik moet eerst ff wat zwangerschapskilo's kwijt eer ik een nieuwe badpak ga kopen. En zo te zien en te voelen duurt dat nog wel een jaar of 2