Boterhammen, we gaan na de kerkdienst naar mijn vader een uur rijden en als we daar weggaan, gaan we naar de avonddienst, dus tussen door geen tijd om warm te eten.
Wij mogen vanavond bij vrienden eten. Er staat comfort food op het menu: bruschetta, lasagne en tiramisu.
Roz Djerbi, maar dan gemaakt met parelcouscous ipv rijst, met groentensoep en gebakken kippenvleugels
Sorry, late reactie. Het mag geen recept heten heb maar wat bij elkaar bedacht. Kip kan je zelf paneren, maar ik kies vaak voor gemak (Crispy chicken van Mora), honingtomaten van Looye, avocado, pannenkoeken spek uitbakken van AH, zacht gekookt ei en truffeldressing van Jean Baton. Deze salade gaat er bij onze zoon van 2,5 ook goed in! Erbij een stokbroodje afbakken met Boursin (of gewoon roomboter vind ik ook al lekker).
Ik maak wontons vanmiddag. Weet alleen nog niet of ik ze als hapje of in een soep gebruik. Verder hebben we hapjes en zal er de hele avond wel iets op tafel staan
Wij krijgen vrienden die komen eten. Oliebollen, appelflappen, stokbrood met van alles en nog wat, borrelplank met verschillende soorten zuid Europese vleeswaren en kaas, rauwkost, nacho schotel, saté, albondigas, broodjes pulled pork met coleslaw en pizza punten. Wij eten dus de hele avond door.