Goedemorgen, Wij gaan volgende week voor 2 weken naar Frankrijk. Nu hebben we er heel veel zin in! Maaaaar ik ben (zoals misschien wel gelezen ) een beetje een controle freak. Nu heb ik dus op de weersvoorspellingen gezien dat we de eerste 4 a 5 dagen regen hebben met niet zulke lekkere temperaturen. Zijn er tips of dingen in de omgeving die we zouden kunnen doen met een kind van 9 en 1.5? We zijn niet echt van de cultuur en bezichtigingen eigenlijk. Nemen wel allemaal spelletjes enzo mee maar denk dat na 4 dagen monopoly en kaarten de dobbelstenen om je oren vliegen
Wij zitten ook in Zuid-Frankrijk. Op de planning hebben wij staan: - richting Andorra/Spanje rijden - idd spelletjes doen - een stad bekijken nu het niet zo warm - mooie route met de auto rijden? - ergens een binnenzwembad opzoeken? - in een grote Auchan/Hypermache kan je ook een tijd doorbrengen - leuk museum voor kinderen?!
Waar zitten jullie @smax? Doorrijden naar Spanje is idd ook een leuk idee en we zijn gek op zwemmen allemaal dus dat binnenbad ga ik ook eens even uitzoeken! Bedankt voor de tips en fijne vakantie nog!