Wat doen jullie in de voorjaarsvakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Consuminderma, 20 feb 2025 om 08:46.

1. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    535
    339
    63
    #1 Consuminderma, 20 feb 2025 om 08:46
    Laatst bewerkt: 20 feb 2025 om 09:04
    Morgen begint hier de voorjaarsvakantie. Wat zijn jullie plannen? Of hebben jullie al gedaan?

Ik ben deze week op een onverwachte dag vrij naar Naturalis geweest met jongste. Zulke dingen doe ik liever buiten de drukke vakanties om.
    In de vakantie doen we rustig aan: we gaan op een avond naar het theater een dorp verderop. En de laatste zondag gaan we naar de dierentuin om naar de laatste show in deze setting te kijken van zijn favoriete acteurs.
    Verder wil hij chillen, spelletjes doen en vermaakt hij zichzelf ook goed. Als het eindelijk wat lekkerder weer wordt wil hij ook graag met de hond in de tuin spelen.
    Oudste moet volgende week wel 2x naar school (hbo in andere regio). Zij gaat dit weekend naar een festival en het weekend daarna in haar eentje naar Antwerpen om naar een musical te gaan.

2. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.122
    1.333
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hier hebben ze deze week al vakantie.
    Dochter is tot nu toe elke dag met een ander vriendinnetje aan het spelen, misschien komt er vanavond eentje slapen.
    Gisteren met de Kids en bevriende moeder naar een natuurgebied geweest, daar lekker gespeeld etc.
    Zoontje speelt mee, maakt ruzie :rolleyes: en wilt graag spelletjes doen.
    Weekend gaan ze bij opa en oma slapen en samen met oma naar een theater iets met nog een nichtje :)

Consuminderma vindt dit leuk.
  3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.399
    13.831
    113
    Vrouw
    Mijn oudste gaat een middag lasergamen (samen met de jongste). En misschien nog een keer naar de bioscoop of vissen, afhankelijk van het weer. Verder zal hij waarschijnlijk vooral gamen.
    De jongste gaat dus ook een middag lasergamen. Verder heeft ze een zaalvoetbaltoernooi, 2 voetbal dagen (ochtend en middag :cry:), en een of andere sportdag. Daarnaast zal ze waarschijnlijk vooral hier in de buurt voetballen of naar de pumptrack gaan met haar step.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    19.899
    22.890
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik moet zelf gewoon 4 dagen werken. Dochter gaat de dinsdag en donderdag vanaf 9.30 naar de manege voor een georganiseerde dag tot ik haar weer kom halen na werk om 17.30. Maandag is vriend thuis en vrijdag is ze bij mn schoonzus. Woensdag dan wat leuks doen, dan ben ik vrij.

5. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    2.773
    3.588
    113
    Vrouw
    Hier is kinderbingo, daar gaat de jongste met een vriendje heen, verder ook nog x spelen met vriendje en een x naar de kringloop, dat vind hij geweldig

met dochter cannoli maken, een x naar intratuin ( ik heb leuk bedrag aan bonnen en zij vind intratuin fantastisch) en heb net een pink gellak set gekocht, dat wil zij ook uit proberen.

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.197
    509
    113
    Hier hebben de kinderen deze week vakantie. We zijn van vrijdag tot maandag op vakantie geweest, dinsdag op woensdag logeerden ze bij oma en opa zodat ik kon werken. Vandaag een uitrust dagje (lees schermpjes tijd haha). Morgen lekker naar buiten, want mooi weer :D zaterdag denk ik nog een dagje weg met elkaar, mijn man werkt doordeweeks en zondag nog relaxen.

7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.100
    4.417
    113
    wij gaan naar wintersport.
    lekker skien en met de kinderen spelletjes doen in het appartement, zwembad in en sauna.
    Ben wel even toe aan tijd met het gezin, mijn man is veel weggeweest afgelopen weekenden, en toen heb ik veel samen met de jongens gedaan, maar het is ook even fijn om niet alles zelf te hoeven doen, maar met mijn man.

mamabri en Consuminderma vinden dit leuk.
  8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.727
    4.965
    113
    Home
    hier is het al vakantie
    ze hebben gezwommen en naar de film geweest
    dagje naar opa en oma
    verder veel spelen met vrienden
    verder moeten wij gewoon werken en de oudste moet ook trainen en voetballen
    oudste gaat zaterdag nog karten met een kinderfeestje

9. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.178
    1.046
    113
    Vrouw
    Niets speciaals, we gaan een dagje weg met zn vieren, er komen vrienden van ons logeren, er komen vriendinnetjes van onze dochters spelen/logeren en verder moet man ook werken.

10. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.367
    18.367
    113
    Vrouw
    Halve dag bib activiteit met de jongste.
    Volledige dag workshop met de jongste (brood bakken enzo).
    Jongste gaat 1 dag naar een dagkamp(kampjes speciaal voor kinderen die grote groepen maar niets vinden).
    Man gaat met de oudste een volledig dag naar een evenement en een dagje waarop ze mcdo, schoenen shoppen en karten combineren.

Verder wss eens gaan eten met het gezin.

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.552
    1.862
    113
    Vrouw
    Hier is het vakantie. We zijn 2 dagen flink in de tuin bezig geweest. In huis nog wat dingen gedaan, weer wat kunnen afvinken van het lijstje. We wonen hier namelijk nog niet zo lang. Voor de rest heerlijk rustig aan doen en wat relaxen. Mijn partner moet deze week gewoon aan het werk.

Ik denk dat we de meivakantie beide vrij nemen.

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.222
    672
    113
    Hier de 1e week van maart pas vakantie.
    Wij gaan een midweek naar texel!

Lammetje91 vindt dit leuk.
  13. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.524
    2.001
    113
    Deze week is hier vakantie en wij zijn alledrie gevloerd door de griep. Dus we liggen in bed en hangen voor de tv. Heel saai

14. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    535
    339
    63
    Dat is heel stom precies in de vakantie! Beterschap!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.726
    1.054
    113
    Hier is het vanaf 1maart vakantie. Wij gaan dan naar new york!

liefkleintje, Athina, Zara75 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.524
    2.001
    113
    Dankjewel. Ik had dan wel geen vakantie en man ook niet, dus dat scheelt. Maar zoon begint volgende week aan zijn laatste SE week en als je ziek bent leer je niet echt lekker. Dus hopelijk kan hij toch mooie cijfers halen en dan op naar het examen

17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.426
    27.086
    113
    Vrouw
    Helemaal niets. Man werkt, ik heb eindelijk geen mantelzorg taken dus ik frobel met de kinderen, we kijken film en gamen even. En er kwamen wat mensen over de vloer voor oa cv ketel. Dus ik moest ook 3 dagen sowieso echt thuis zijn. En dus veel opruimen/schoonmaken haha

18. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.478
    3.703
    113
    Vrij weinig denk ik. Oudste gaat een nachtje logeren mede omdat ik moet werken en hij geen hele dag alleen thuis wil zijn. Middelste gaat ook nog een nachtje logeren bij dr nicht en ik moet gewoon mn standaard 2 dagen werken. Dus denk dat we ons vooral in en om het huis vermaken, ook afhankelijk van het weer. Maar geen concrete uitjes op de planning.

19. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    909
    567
    93
    Morgen heeft de oudste haar kinderfeestje en gaan we glow golfen. Dit weekend volop visite. Maandag en dinsdag gaan ze naar de bso. Ik ga sowieso 1 dag met de kids naar het kinderboekenmuseum. Voor de rest chillen en vrijdag gaan ze logeren bij mijn schoonouders.

20. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    535
    339
    63
    Ik vind deze vakantie ook echt een binnenchillvakantie. Te koud om buiten echt iets te doen (zeker ivm mijn gezondheid), binnenactiviteiten gaat iedereen heen en is het dus druk waar we niet van houden. Dus lekker thuis bezig zijn is dan heerlijk.
    In december waren we naar een leuke theatershow geweest toen hij eigenlijk flink ziek was. Hij vond het desondanks zo leuk dat we nog een keertje gaan. Is ook een uitje dat mij niet zoveel inspanning kost. En eerlijk, ik vond de show zelf ook erg grappig dus het is geen straf.
    Hij heeft een soort vriend van een jaar of 5 ouder die we uit de dierentuin kennen die had gevraagd of we ook naar de laatste show van deze serie komen en aangezien zoon dat geweldig vindt en de acteurs hem ook goed kennen gaan we daar dus even heen. Is ook maar 10 minuten rijden.

Deel Deze Pagina