Die wilden wij ook bijna gaan kijken, maar toch iets anders gekozen (wat ook niet hoogdravend was). Nu weet ik dat ik de film niet meer hoef te kijken.
Zo even lekker douchen & daarna op naar mijn zusje om model te zitten. Ze doet een nagelcursus. Dat zal ongeveer tot 13:00 duren & daarna lekker met de kids naar buiten!
Wij zijn 2,5 uur rijden onderweg naar het hoge noorden aka Groningen . Daar gaan we 20km urban walk lopen. Heb er zin in, nog nooit in Groningen geweest.. Ik hoop dat het weer meevalt!!
De baby slaapt in de box, hij is een week oud dus ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt. Ik zit rustig op de bank met koffie. Man en kinderen zijn naar een evenement in het dorp. Ik mis de kraamzorg best wel, gistermiddag afscheid genomen. En merk dat ik geniet van de rust maar vond het toch ook wel heel erg fijn dat zij zo goed voor mij en het gezin zorgde. Ben best wel emotioneel door de kraamtranen.
Ik zou naar de supermarkt gaan om nieuwe te kopen, maar realiseer me dat jouw koffie niet op die manier op was
Ik lig in bed naast mijn jongste. We zijn bij mijn ouders en het ledikant hier wil hij niet, dus liggen we samen in een tweepersoonsbed. Zusje is met oudste 2 naar de speeltuin, dus ik blijf maar even liggen en niets doen. Slapen lukt toch niet, maar gewoon zo liggen is ook fijn. En dan straks nog naar huis rijden, naar een huis waar tijdelijk geen keuken in zit. Dus we gaan zo'n 2 weken "kamperen" in huis
Als ik eenmaal begin met huilen ben ik bang dat ik weer de hele avond zit te huilen. Dus probeer mijzelf maar een beetje af te leiden. Wil ook niet te lang blijven hangen nog deze week in zo’n verdrietige staat. Wil liever genieten van de kleine man. succes met kamperen in je huis, heb je een beetje opties om bij anderen te eten of je vriezer vol gegooid?
Ik lig nu even heerlijk in de tuin in onze lounge set, lekker onder de parasol. Man gaat straks koken en schoonouders komen vanavond even langs. Verder doe ik vooral zo min mogelijk vandaag
Gisteren avond een feestje gehad en met zoon op de ehbo gezeten. Lag pas om 4 uur in bed en was 8 uur klaarwakker. Lig nu sinds 11 uur vanmorgen met een vriendin in de tuin te zonnen. De mannen zijn motor rijden en de kindjes spelen lekker buiten. Straks maar wat eten bestellen want voel me te brak om de keuken in te gaan.
Wij komen net terug van 5 dagen kamperen. Zometeen frietjes eten en op de bank/ op tijd naar bed, want morgen weer werken en school. Vrijdag gelukkig weer terug naar de camping.
Hier vieren we vandaag moederdag, heerlijk gewandeld en nu zit ik nog lekker in een parkje aan het water op een picknickkleed in het zonnetje, terwijl de kinderen spelen.