Wat doe jij nu/vandaag? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 20 jan 2025.

1. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.299
    1.300
    113
    Vrouw
    Dadelijk F naar school brengen, even naar kruidvat en thuis beginnen. Beddenlakens wassen en strijken

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.651
    9.212
    113
    Gelderland
    Straks pup zijn 3 dagen poep weg brengen om te kijken of de Giardia over is. Daarna naar de bakker.
    Vanmiddag een lange wandeling in het park maken en wat huishouden. Nog een weekje en dan hebben we vakantie!!

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.085
    16.404
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag lekker vrij en volgende week ook gewoon eens een hele week verlof opgenomen. We gaan verder niet weg maar wel de 60 jarige trouwdag van mijn schoonouders en verder lekker een beetje aanlummelen zonder verdere verplichtingen.
    Nu zo even het huis opruimen, mijn hulp komt straks en dan snel de boodschappen halen, helaas staat de auto nog steeds bij de garage dus dat wordt weer fietsen. Verder thuis om voor de hond te zorgen, die is gisteren gecastreerd en voelt zich nogal ongelukkig met zijn operatiehemdje, hij is gelukkig al iets meer comfortabel dan gisteren. Even doorzetten voor hem en ook voor ons maar komt goed.
    Verder barst ik nog van de menstruatiepijn dus zo maar even wat pcm en brufen naar binnen mikken.

Spectre vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.085
    16.404
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is je hondje wel weer beter?
    Of nog steeds veel diarree?

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.651
    9.212
    113
    Gelderland
    Heel wisselend in zowel zijn gedrag en diarree. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij het nog heeft.. maar stiekem hoop ik dat het een nasleep is en het geholpen heeft. Duimen draaien dus :p

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    19.997
    22.995
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Heb je een ziekte dat het zo lastig is? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar je bent nog jong, en lees vaker dat het lastig gaat, dus vandaar mn vraag. :)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.085
    16.404
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik duim mee.

8. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    612
    379
    63
    #468 Consuminderma, 21 feb 2025
    Laatst bewerkt: 21 feb 2025
    Nou heeeel jong niet meer, rond de 50.
    Niemand die het precies weet allemaal. Heb wel al vanaf geboorte wat fysieke problemen (waardoor chronische pijn) die blijkbaar een flinke wisselwerking hebben op de rest van mijn lichaam.
    En hoogstwaarschijnlijk artrose in bepaalde lichaamsdelen, dat is een helse pijn die daar nog bovenop komt. Net gebeld, nou geen artrose dus, mijn klomp breekt echt. Weer niet ontdekt waar de klachten vandaan komen. Bloed was ook goed, moet alleen vitamine d nog uitslag van komen.
    Ben waarschijnlijk ook jarenlang maar gewoon doorgegaan met dingen ondernemen, stilzitten is lastig voor me. Dat zal het niet verbeterd hebben.
    Bewegen is erg lastig en overbelasting (lees dagje uit bijv) leidt tot lange naweeën. Maar ja, soms gun je je kinderen toch wat...

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    19.997
    22.995
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja lastig idd, je weet dat je er de volgende dag last van hebt, maar wat je zegt, je wil toch ook wat leuks doen. Sterkte!

Consuminderma vindt dit leuk.
  10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    19.997
    22.995
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Werken van 8 tot 17. Daarna naar de manege, dochter heeft dressuurwedstrijd. Ze rijdt al voor 17 uur helaas, dus kan het niet zien. Maar wel gezellig daar even heen en kletsen en wachten op de prijsuitreiking.

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.695
    18.437
    113
    Vrouw
    Meeting gehad op een nieuwe werklocatie hier in de omgeving. Hopelijk zijn de verre ritjes naar de externe locatie snel verleden tijd... nu even lunchen in de stad en wachten tot man klaar is bij de podotherapeut.

12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.959
    30.039
    113
    Vrouw
    Ik duim dat t over is.
    Hoe gaat het met je pup? Slaapt hij al wat beter?

Luna86 vindt dit leuk.
  13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.959
    30.039
    113
    Vrouw
    Lastig hoor.
    Maar helemaal stilzitten doet je lichaam zeker ook geen goed. Daar zul je een balans moeten vinden.

Wat vervelend dat je geen diagnose hebt nu. Artrose wil je niet hebben. Maar wel pijn en niet weten waarom is nog vervelender. Gaan ze nu verder onderzoeken?

14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.959
    30.039
    113
    Vrouw
    Ok.. ik had gewoon even verder moeten lezen. @Luna86

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.959
    30.039
    113
    Vrouw
    Even pauze van werk.
    Iets betere concentratie vandaag gelukkig.
    Vanavond repetitie bij de harmonie. Eerst het opleidingsorkest. Daarna met een klein groepje nog even meedoen met het grote orkest om de optocht-liedjes mee te doen. Eens kijken hoe het gaat. Ik vond de liedjes erg moeilijk. Dus mss loop ik straks gewoon voor joker mee. Past wel in het thema carnaval :roflmao::roflmao:

16. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    612
    379
    63
    Nee klopt dat is een lastige balans.
    Denk dat de huisarts nu ook niet meer weet waar hij het moet zoeken. Waarschijnlijk toch de wisselwerking door 1 helft die al van kinds af aan minder goed functioneert en dat de andere helft dat niet meer op kan vangen nadat het dat wel vele jaren heeft gedaan

17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.959
    30.039
    113
    Vrouw
    Daar zit je dan mooi mee te kijken :|

Consuminderma vindt dit leuk.
  18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.651
    9.212
    113
    Gelderland
    De nachten gaan echt heel goed! Hij is gewoon heel erg graag bij ons.. dat zorgt natuurlijk ook voor wat problemen ivm het alleen thuis blijven maar we gaan straks door met oefenen. Eerst de Giardia onder controle!

Mamafiets vindt dit leuk.
  19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.901
    14.966
    113
    Gisterenavond weer "online" na 2,5 dag gestrekt te hebben gelegen. Gelijk weer een brakke nacht met R er overheen...ugh. 3 stappen vooruit en weer 2 naar achteren.

Sleep me de dag door, doodmoe en absoluut NIET fit. Vervolgens zit ik er helemaal doorheen na de zoveelste "laat ik water op de grond tuffen" actie van R (na al een shitload aan andere bloed onder nagels acties).

Echt waar haalt hij het vandaan (AAARGH!!!)

Merkte hij toch op dat dat wel teveel van t goede was. Huilende mama die oververmoeid en vooral ellendig, is kennelijk ook voor hem een teken van foute boel.

Kwam knuffel geven, ging zelf opruimen en voor mama koffie maken (moet dan wel met hulp maar t initiatief is lief) en kwam met een chocolade cakeje uit de kast en zn favoriete knuffel voor mij.

Nu eet ik die dingen dan weer niet maar voor een 3 jarige is het wel schattig. Sindsdien is hij wel poeslief voor me.

Mn moeder pakt G even op direct uit school, die gaan ff spelletjes spelen en man is vroeg klaar. Kan ik daarna mn bed in rollen...bleeeeergh.

Langdurig brakke nachten is waardeloos, maar met herstel van ziekte is t helemaal drama en t schiet ook geen reet op zo.

20. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    612
    379
    63
    Yep...zoek het maar uit hoe je dat ooit nog in balans krijgt als dat überhaupt nog gaat lukken...
    Komende tijd maar eens lief voor mezelf zijn en wat minder hard van stapel lopen.

Mamafiets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina