We rijden nu terug naar Nederland met ons lieve schatje.Hij doet het heel goed! Ligt nu lekker op schoot te slapen onder een dekentje. Net even bij onze zoon op schoot, even wat te knabbelen gehad en nu door voor de volgende 200 km.
Vanmorgen de boodschappen gedaan met zoon samen. Hij wilde nog graag wat voor de verjaardag van z'n zusje kopen van z'n eigen geld dus dat ook gelijk gedaan Nog wat pakketjes weggebracht en verse oliebollen gehaald, de eerste van het jaar Straks nog naar een verjaardag en aansluitend komen schoonvader en z'n vrouw hier eten.
Lekker rustig dagje vandaag M’n vader op de koffie gehad toen de oudsten op zwemles waren en erna met z’n allen geluncht. Net met m’n zoon samen een ruim uur lang Sinterklaasliedjes op de piano geoefend. We hebben helemaal zin in ‘t seizoen, vanavond begint Speculasies weer, leuk leuk Nu even een flinke wandeling met de hond doen en de rest van de dag lekker thuis hangen.
We hebben hem uit Frankrijk. Kleine 750 km vanaf ons. De reis verloopt echt heel erg goed en hij doet het fantastisch! Dank!
Paar uur in de sporthal gezeten ivm volleybal van zoon. Daarna man weggebracht naar zijn volleybal wedstrijd. Boodschappen gedaan en woonkamer ge-stofzuigd. Nu beetje waxinelichtjes aan, een wijntje en een nieuwe boodschappen magazine. Klein geluksmomentje
Vanmorgen in huis bezig geweest, bedden verschoond etc. De vriend/ vriendin van zoon en dochter blijven hier vannacht slapen. Dan wil ik het toch altijd weer wat meer aan kant hebben, boodschappen gedaan en het was zo enorm druk overal, niet doorheen te komen. Voel me op de een of andere manier ook enorm overprikkeld en opgejaagd, geen fijn gevoel. Met jongste dochter een Monchou taart gemaakt en die nemen we na het avondeten als toetje. Morgenochtend moeten we al om 8.15 in de auto zitten voor de handbal, ook nog eens heel veel wat afgesloten is dus dat wordt omrijden en het is een verre wedstrijd. Zie er nu alweer tegenop maar goed morgenmiddag gaan we samen naar Frozen de Musical dus dat is wel weer heel erg leuk om te doen.
De werkweek is weer begonnen. Hopelijk kan ik uiterlijk om 15:30 uur weg zijn op mijn werk. Dan eten koken. En vanavond weer naar de yoga.