Ja heel dom eigenlijk. Hard gestoten. Nu doe ik dat vaker maar nu voelde en hoorde ik direct dat het anders was (ondanks dat ik nog nooit wat had gebroken) hij stond scheef dus toch foto’s maken en jawel gebroken teen en scheur middenvoetsbeentje. Nou ja, niet gipsen wel tapen en ik kan er niet op lopen dus nu eerst even krukken. En dat is gelijk het vervelende: die pijn kan ik wel hebben (goed te doen) maar ik vind de fysieke beperking zeker met een peuter echt heel vervelend
Geslapen tot 9.15 ( sliep ook laat) en toen zoon naar zijn werk gebracht want die was ook aan de late kant. Toen met jongste dochter ontbeten. Straks even boodschappen doen en vanavond met jongste dochter naar Wonka. Wordt volgende week wel afzien als we allemaal weer moeten werken en naar school moeten, poeh
Zojuist bij de tandarts geweest, helemaal weer goedgekeurd. En zometeen een hapje eten met m'n lieve mamsie
Wachten op een bericht van een klant en intussen G kroelen. Vanavond naar een concert met nog 3 anderen.
Vanochtend weer direct begonnen met een laagje verf. Toen zoon naar een streethockeyclinic gebracht en ondertussen boodschappen gedaan. Daarna daar nog even gekeken en thuis gelunched. Nu even lekker op de bank. Straks nog boven stofzuigen en de badkamer doen en hopen dat post NL een beetje op tijd is met de spullen voor zoons kamer zodat ik daar nog mee aan de slag kan. Vanavond een nieuwjaardborrel met de band.
Jongste 3 naar de vriendin van hun vader gebracht. Met de oudste en der vriendin naar de stad geweest. Nieuwe schoenen gekocht voor mezelf en dochter en met zijn 3tjes nog een koffie+bubble tea gedronken. Straks vriendinnetje thuis brengen en dochter naar der vader. Vanavond even een dweil door het huis en verder doe ik niks.
Heerlijk een paar uurtjes in mijn eigen bed geslapen. Zo fijn en goed! Dadelijk komen schoonouders naar hier.
Vanmorgen met mijn dochter en moeder gezellig naar de bakker geweest en wat lekkers gehaald voor bij de koffie. Uurtje geleden L. Naar boven gebracht voor een rust moment/slaapje en onze tas ingepakt voor vanavond. Zij slaapt bij mijn broertje en zijn vriendin, ik ga gezellig uiteten met mijn beste vriendin en slaap dan snachts ook bij mijn broertje. Dus gezellig druk vandaag.
Ik zit bij Jumpsquare.. Straks koken en dan vanavond lekker op de bank om samen met man een serie te kijken.
Vandaag gewerkt tot 13:00 uur. Kids zijn vanmiddag bij vriendjes spelen. Ik doe het huishouden en hang een beetje op de bank. Man is ziek, waarschijnlijk aangestoken door dochter. Die had 3 dagen eerder zware buikgriep. Gelukkig wel allemaal maar 1 dag heftig. Nu genieten van het feit dat het weer weekend is zo de kids halen en dan schenk ik mijzelf een lekker wijntje in.