Onze badkamer is ruim genoeg maar ik vind toch zo'n bad met standaard erg in de weg staan en vroeg me af of we zonder kunnen. We hebben een groot ligbad met aparte douche. Ik kan me herinneren dat ik onze middelste al vrij gauw gewoon mee deed in bad met de oudste. Maar ik ben echt vergeten hoe lang we dat badje destijds wel gebruikt hebben, alleen de kraam week of een paar weken..? Heb geen idee meer. --> Wie heeft er ook niet zo'n badje gekocht en miste je dat ding uiteindelijk wel of niet?
Ik heb wel een badje, onze kleine heeft hier bijna een jaar in gezeten. Ik vond het zon dr om een hoop water in het grote bad te doen, terwijl ze nog prima in het babybadje kon. Nu nummer 2 op komst is, denk ik dat ik het badje niet zolang zal gebruiken, maar toch wel een half jaartje..
Ik heb hem voor de eerste en tweede wel gehad maar alleen gebruikt in de kraamtijd Een maand of 5 de Tummy af en toe gebruikt maar eigenlijk altijd lekker samen gedoucht dat vonden de kinderen heerlijk Of samen met papa of mama in het grote bad Bij de derde ook geen badje mee aangeschaft en bij deze vierde ook niet
Ik heb t badje op standaard wel veel gebruikt de eerste maanden. Vond t ideaal je hoeft niet de hele tijd te bukken.
Wij hebben geen bad, en hebben wel zo'n badje op standaard. Ze gaat al maanden met ons mee in de douche, en dat badje is dus niet zo lang gebruikt. Vind het wel een beetje zonde. Maar omdat we geen bad hebben, kon ik ook weer niet zonder in het begin. Als ik wel een bad had gehad, had ik er geen gekocht denk ik. Kan altijd nog als dat niet handig blijkt te zijn, toch?
Wij hebben een dochter van drie maanden en gebruiken het badje op standaard volop. Het is gewoon makkelijk dat het op een standaard staat. Ik zou niet weten waar ik het anders neer zou zetten als ik babylief aan het badderen ben. Ze gaat ook vaak mee onder de douche, maar in bad vindt ze erg fijn. Dus daarom wisselen we het af.
Wij hebben het badje ook erg veel gebruikt. Zeker het eerste half jaar wel (soms afgewisseld met tummy tub). Na die eerste zes maanden is de standaard eigenlijk niet meer gebruikt, maar we gebruiken het badje nog steeds. Wij hebben geen gewoon bad en onze meiden (3 en 1,5) vinden het heerlijk om in het badje te spelen.
Wij hebben een badje met standaard gekocht op een rommelmarkt. Ik heb daar 15 jaar geleden 12,50 gulden voor betaald. Het was puntgaaf! De standaard hebben we vaak gebruikt. Het is een fijne hoogte om je kleintje in bad te doen. Opgeklapt is hij zo in een hoekje te zetten. Ik zet hem dan meestal in een hoekje van de babykamer. Ook werd het badje regelmatig buiten gebruikt als het warm weer was en ik wilde de kleine lekker met wat water laten spelen. Nu is onze jongste 3,5 jaar en nog steeds gaat hij van tijd tot tijd in het badje. Meestal gaat hij gewoon onder de douche, maar hij vind het heerlijk om af en toe lekker in het badje te spelen. Hij zal wel op zijn neus kijken als hij 'zijn' badje in nov. af moet staan aan de baby
Wij hebben er wel een, maar hebben dan ook geen grote badkamer en wel ligbad met douche erin maar dit is super onhandig. Ik zet hem wel naast de kast daar staat ie niemand in de weg
Onze zoon is tot zeker 9 maanden in het badje op de standaard gegaan, nu zit hij nog steeds dagelijks in bad maar dan staat deze in de douche cabine... Ik vind het ideaal, ik wil nu langzaamaan gaat oefenen met zelf onder de douche dus eerst de douche aan op het badje, daarna in een leeg badje onder de douche en dan zonder badje in de douchecabine. Ik heb nog een maand of 7/8 dus tijd zat!
Wij hebben hem maar 4 of 5 keer gebruikt. Samen douchen is toch echt veel fijner en minder gedoe met wat betreft het schoonmaken van het badje. Wij hebben hem dan ook meteen weer verkocht. Ga voor de tweede ook geen aanschaffen..
Ik heb hem ruim 2 jaar gebruikt bij onze dochter. Na een jaar deed ik het badje in de douche tot die tijd gewoon in haar kamer met de standaart. Zal nu wellicht iets korter Zijn omdat we nu een bad hebben maar denk toch zeker wel een halfjaar/jaar.
Wij hebben het badje maar een paar maandjes gebruikt. Ik geloof 3 maanden. Daarna ging hij gewoon mee onder de douche. Eerst vasthouden en sinds hij goed kan zitten zit hij op de grond in de douchecabine.
Wij hebben het badje vrij lang gebruikt. Eerste paar maanden op de standaard, als je je baby'tje echt nog goed moet ondersteunen, en daarna het badje in het grote ligbad en lichtjes vasthouden, en met 7.5 mnd kon hij stevig zelf zitten. Vond het zonde om het hele bad te gaan vullen voor zo'n klein menneke, dus wij hebben tot ongeveer een jaar denk ik het babybadje in het grote bad gehad. Daarna ging hij in het grote bad. Overigens vond onze kerel douchen echt verschrikkelijk, dus wij waren erg blij met het badje
Onze dochter ging eigenlijk vanaf het begin mee onder de douche. Af en toe in badje. Voor de 2e houd ik het badje, want wie weet vindt de 2e douchen niet fijn. Als ik dit geweten had, had ik goedkoopste badje gekocht.
Ik heb het badje maar heel kort gebruikt. Alleen de eerste weken, ik zou het best zonder kunnen. Tummytub veel meer gebruikt en ook makkelijker in gebruik, omdat ie snel gevuld is. Zl gaat er nu nog in, of mee onder de douche of in het grote bad Als hij dadelijk zelf kan zitten zal ik het badje misschien weer wat meer gebruiken door het in het grote bad te zetten.
Wij hebben altijd veel gedouched met de kleine man, maar soms was in bad handiger. Maar meneer weigerde tot een paar maanden terug in het grote bad te gaan: huilen, brullen, staan, reiken naar papa of mama. Hij heeft dus tot zeker 15 maanden gebruik gemaakt van het badje. Bij nr 2 verwacht ik dat we het badje korter gaan gebruiken, zij kan met haar grote broer samen in het grote bad, en dat is vast gezellig. Hoop ik.
We hebben het badje met standaard tot een maand of zes gebruikt. Toen een lange doucheperiode. Vanaf dat ze goed kon zitten ging ze ook wel weer in bad zonder standaard en nu nogsteeds minimaal twee keer in de week ze vraagt er ook om. Vind het veel te leuk, terwijl ze ook zelf al goed kan douchen. Even inzepen en uitspoelen doet ze dan zelf. Die standaard is opgeklapt tussen muur en kast, is eigenlijk heel plat ingeklapt.
Ik heb het badje vrij lang gebruikt. Toen meneer ongeveer anderhalf was in de douche op de grond zodat hij lkkr kon spelen met zn eendjes in het bad terwijl ik onder de douche stond. Heb een grote badkamer zonder cabine of bad en antislip tegels.
Wij hebben wel een badje op standaard gekocht, gewoon tweedehands omdat je het toch niet lang gebruikt. We hebben het de eerste 3 maanden gebruikt en daarna is het op zolder beland, we hebben geen gewoon bad en onder de douche meenemen vinden manlief en ik beiden niet prettig omdat ons zoontje erg beweeglijk is. We doen nu gewoon een stop in de douchebak en vullen die met water, zitten er gewoon voor op de knieën en wassen hem dan in de douchebak, gaat prima.