Dames, Ik heb echt even jullie advies nodig! We zijn druk bezig met de laatste dingen in de babykamer, alleen we zijn tot de conclusie gekomen dat een stoel waarschijnlijk niet gaat passen (of het staat heel krap op elkaar) Zijn hier meer dames die geen stoel hadden in de babykamer? En hoe beviel dat? Mij leek het wel ideaal om een stoel in de babykamer te hebben, en ik baal dan ook enorm dat het niet past!
Nooit gehad en ook nooit gemist Voedde alledrie liggend in bed 's nachts dus de stoel had ongebruikt gebleven hihi.
Bij ons past het ook niet en na twee kinderen kan ik zeggen dat ik het niet gemist heb. Ik ging altijd in bed liggen om de fles te geven, lekker warm. En manlief sliep gewoon door en ik ook als hij de fles gaf. Dus ik zou zeggen geen probleem!
Hier ook geen stoel in de babykamer. Heb m niet gemist bij zoontje. Daarom nu weer geen stoel. Nu moet ik erbij zeggen dat zoontje 6 mnd naast me in een co sleeper lag dus voeden op t grote bed.
Hier staat een hele fijne stoel in de babykamer, kind is ondertussen bijna een jaar en nog nooit gebruik van gemaakt Eerste 6 maand sliep die bij ons op de kamer en toen hij nog nachtvoeding had de eerste 3 maand bleef ik lekker warm in bed liggen met de kleine.
Ik wilde ook graag een stoel op de babykamer maar ook hier geen ruimte. Jammer... Dan maar geen stoel. De eerste tijd slaapt de kleine bij ons op de kamer. En ik denk dat ik snachts liever (lekker warm) in bed ga voeden dan op een stoel. Evt heb ik op de logeerkamer een stoel staan die ik zou kunnen gebruiken maar ik denk dat ik gewoon lekker in bed ga voeden.
Bij ons past het ook niet en ik heb het ook totaal niet gemist. Ik gaf bv en deed dit snachts lekker in bed. Overdag gewoon beneden of ook op bed.
Ik wilde graag een stoel in de babykamer, want leek me fijn zo zitten enzo. Heb een stoel van Ikea, maar denk dat ik 3 keer met baby in gezeten heb. Vaker op mijn eigen bed, zit veel prettiger. Is nu een sta in de weg..
Ha ik wilde zo'n romantische schommelstoel, maar zou 'm nooit gebruikt hebben. Ik voedde altijd in bed, heerlijk wegdommelen samen.
Ik vraag me serieus altijd af wáárom mensen een stoel in de babykamer willen?? Zo ontzettend ongezellig om daar te voeden... voeden ga ik gewoon lekker op de bank in de woonkamer. En de nachtvoedingen gewoon lekker warm in bed
Ooo ik wilde ook per sé een schommelstoel in de babykamer... Heb er serieus nog nooit met de kleine opgezeten
Hier geen stoel gehad en niet gemist ook. Dus nu wederom ook geen stoel. Voeden deden we in ons bed of op de bank beneden. Veel fijner.
O echt onwijs bedankt voor al jullie reacties! Dit maakt het echt een stuk minder moeilijk om er geen stoel neer te zetten Ik denk dat ik ook gewoon lekker beneden of in bed ga voeden! En anders kan ik altijd nog een stoel aanschaffen
Ik heb zelfs een hele bank staan. Welgeteld 3 keer gebruikt. Dit alleen om hem gebruikt te hebben. Totaal nutteloos dus.
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met de stoel in onze kinderkamer. Ik gebruikte hem om te voeden in de nacht, en nu om 's avonds een boekje voor te lezen. Vanaf 6 weken is hij verhuist naar zijn eigen kamertje, en voedde ik hem 's nachts daar. In bed borstvoeding geven heb ik nooit prettig gevonden, ik kon daarbij geen goede houding vinden. Maar als de stoel niet had gepast, had ik gewoon een alternatief bedacht. Of toch zittend voeden in bed, of in een andere kamer. Dat is ook geen ramp.
Ik heb een camping standenstoel staan met een lekkere deken eroverheen. Is nu de 3e keer dat we dit hebben en bevalt prima. In de kraamweek heb ik in bed gevoed (ïk geef fv) en daarna beneden en de nachtvoeding op de babykamer in de stoel. In bed zat ik niet fijn en liggend werkte niet voor mn kids.
Het zou zo mijn reactie kunnen zijn. Daarbij: ik heb de eerste maanden voltijd moeten kolven en als ik dat op bed deed knoeide ik geheid en had ik veel minder melk. Had dus een goede stoel op onze eigen kamer staan, hier had ik een fijne deken in liggen om niet te koud te worden. Toen bv wel weer lukte kreeg ik in bed gauw last van mn rug en soms was ik zo moe dat ik weg begon te dommelen. In de stoel gebeurde dat minder snel. Als het niet had gepast had ik de stoel op onze eigen kamer of 1 van de andere kamers gezet.
Geen stoel en ook echt niet gemist. Nu had ik ook eigenlijk geen nachtvoedingen maar als dl uit haar bedje wilt s nachts dan komt ze even bij ons in bed. Net zo handig. En vooral in de winter voor jezelf nog een stuk warmer. Als dl nu niet wilt slapen zonder ons op de kamer pak ik een krukje erbij, voor die ene keer kan het prima en neemt veel minder plek in!
Bij ons zou het met gemak passen, maar heb zelf geen stoel in de babykamer gezet.. Zl heeft eerst 2 weken bij ons gelegen. Ik heb hem gewoon bij ons op bed gevoed en toen hij op zijn eigen kamer ging slapen ook nog steeds zo gedaan. Elke ochtend krijgt hij nog steeds de fles op bed Heerlijk momentje