Ik gebruikte altijd vloeibaar wasmiddel, maar omdat ik steeds meer last kreeg van stinkende was (ook met zo af en toe een kookwasje) toch maar overgestapt op waspoeder. Omdat ik gelezen had dat die van die Aldi goed zou zijn, heb ik die nu voor witte en gekleurde was in huis. Nu merk ik echter dat mijn was helemaal niet lekker ruikt. het ruikt eigenlijk gewoon nergens naar.... Eerst heb ik de poeder in het wasbolletje gedaan (om het schoonmaken van het waspoederbakje te voorkomen) en dacht dat het misschien daar aan lag, maar ook als ik het gewoon in het bakje doe merk ik geen verschil. Ik gebruik geen wasverzachter (nooit gedaan). Iemand enig idee?
Ik vind hem van de Aldi en Lidl ook niet fijn! Ruiken niet lekker en mijn was wordt er grauw van. Omo en Robijn doen het wel goed bij mij en ruiken heerlijk. Dan betaal ik liever iets meer. Heb trouwens zat vriendinnen die zweren bij de Aldi en Lidl, waspoeders, vloeibare wasmiddels en wasverzachters. Denk dat het per persoon echt verschilt.
Ik zweer nog steeds bij de robijn, dat blijft voor ons de beste. Niet altijd goedkoop maar goed net zoals met de actie van vorige week bij de AH 3 halen 2 betalen kun je er toch wel even wat van inslaan.
een keer gebruikt van de aldi en was er totaal niet over te spreken ben dus sinds die zijn over gegaan op persil,ariel of sunil die vind ik lekker en ruiken heerlijk wast ook goed schoon
Lidl Color Wasmiddel vloeibaar ruikt wel lekker. Zo'n grote fles met paarse dop. Wasverzachter van de Lidl vind ik stinken. Aldi geen ervaring mee trouwens.
ik gebruik de poeder van de aldi voor de handdoeken, beddengoed en werkkleding verder voor de kleding gebruik ik robijn en heb de wasverzachter van de aldi ik vind het zelf niet raar ruiken van de aldi
die gele wasverzachter van aldi vind ik wel lekker ruiken hoor... wasmiddel gebruik ik meestal robijn of dash ruikt dan heerlijk
Ik zweer echt bij Dash. Ze zijn bij de Dirk/Bas regelmatig in de aanbieding (3 voor 10) en mijn was ruikt er heerlijk bij
Ik wil dus geen vloeibaar wasmiddel meer gebruiken ivm wasluis in onze machine. Maar wasmiddel van de AH ruikt dus wel lekker? Ben echt op zoek naar een goed, maar goedkoop wasmiddel (poeder). En doen jullie de poeder dan in het daarvoor bestemde bakje of in een bolletje voor vloeibaar wasmiddel en dan zo bij de was?
ik gebruik die van de Hema, kost maar twee euro per fles en ik ben er erg tevreden over! Volgens mij heeft deze ook poeder, maar daar heb ik geen ervaring mee
Het is mij nooit opgevallen dat hij niet ruikt, maar welke ik SUPER vind ruiken: Color wasmiddel eigen merk van de Plus. Die is heerlijk! Ik zie nu HEMA staan. dat is ook niet duur. Ga ik wel eens proberen denk ik.
Als ik poeder gebruik, dan doe ik het in het bakje, dus niet in een bolletje Maar gebruik 9 van de 10 keer vloeibaar
Ik gebruik meestal Ariel, die heb ik ook altijd wel op voorraad want die is altijd wel ergens in de reclame. Ik gebruik ook vloeibaar trouwens. Maak je je wasmachine wel regelmatig schoon? Dat kan ook een hoop schelen qua stinken...