Wasmachine in de badkamer

Discussion in 'De lounge' started by Chloe Jasmine, Oct 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwbouw appartement waar helaas geen aparte ruimte is om de wasmachine kwijt te kunnen, en deze moet dus in de badkamer. Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo mooi staan. Zijn er hier dames die hun wasmachine in de badkamer mooi hebben weggewerkt? Ben benieuwd naar ideeën! Alvast bedankt :)

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik kijk ook even mee. Bij mij staat de wasmachine ook in de badkamer, droger is al verplaatst naar mn washok, maar mag geen leidingen omleggen dus de wasmachine moet blijven staan. Het ding begint al helemaal te roesten. Kan ook geen douchegordijn/ cabine ophangen omdat het buitenraampje in de weg zit....degene die mijn badkamer ontworpen heeft was destijds dronken volgens mij :x

3. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Ik had 'm in ons vorige huis ook in de badkamer. Nou was dat wel een ruime ruimte, dus het stond niet in de weg. Ik gebruikte 'm om het badje op te zitten en later om zelf op te zitten als de kinderen in bad zaten. Ideaal. Ik heb er zelf nooit last van gehad, 't is geen woonkamer ;)
    Weg werken zou ik niet weten hoe dat zou moeten. Misschien een kast erom heen bouwen met een schuifdeur die voor de machine zit en dan ernaast de wasmand(en)? Zodat de deur voor de wasmanden zit als je de machine gebruikt (eerst de was eruit halen natuurlijk, anders wordt het lastig met inladen)

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,245
    4,478
    113
    Wij hebben hem ook in de douche staan, en eigenlijk vind ik het wel makkelijk, kleding die uitgetrokken wordt, de natte washandjes en handdoeken kunnen we meteen in de wasmachine mikken.

Ook was het een ideale extra commode voor de kleine na het wassen. Ze hoefden dan niet over een koude gang naar een slaapkamer waar de temp belachelijk hoog opgestookt moest worden (volgens de kraamverzorgster) omdat het anders te koud werd. Maar dat kon gewoon in een heerlijk warme badkamer.

5. Soekie

Soekie Bekend lid

Mar 26, 2010
    733
    0
    16
    Female
    Verzorgende IG
    Hier sluit ik me bij aan! Het stoort me totaal niet en staat ook zeker niet in de weg. Heb er net als pluk veel voordelen aan. :D
    Maar je hebt eventueel bepaalde materialen om hem een soort van weg te werken. Mischien is ideeen op doen bij gamma en praxis?

6. Vash

Vash Bekend lid

Nov 24, 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Je kan er een kast omheen bouwen als je het echt heel lelijk vindt. Dan is het vergelijkbaar met bv een inbouwkoelkast in de keuken. Je kan het in dezelfde stijl als je badkamermeubel doen. Het kost wel een hoop.

7. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook wasmachien en droger in de badkamer, ben ik heel blij mee, gebruik het als commode aangezien er op kinderkamers echt geen plek voor is. En net wat hierboven aangegeven is: handig als kindje(s) uit bad komen, hoef niet te zeulen met vieze was. Als daniel in bad zit ga ik altijd op de wcbrilklep zitten:D
    Maar is wel een idee om er een kast omheen te laten bouwen als de badkamer toch verbouwd gaat worden, die 100euro merk je dan ook niet meer aangezien leidingwerk vernieuwt moet worden en we stukje machienekamer bij de badkamer willen trekken... Maar nu is het toch een spuuglelijke badkamer, dus maak thet me niet uit:D

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
  9. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

Nov 30, 2010
    603
    0
    0
    Plank erboven maken voor spulletjes Rail eraan en gordijn ervoor naar eigen smaak..
    Hoeft helemaal niet lelijk te zijn.Heb je niet een apart hoekje over want dan kan jet het helemaal mooi wegwerken.

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    Wasmachine en droger staan in de badkamer.
    Gaat goed, mede omdat we een douche cabine hebben.
    En het lijkt mij wel handig als de kleine er is, na het douche op de wasmachine aankleden, dus we laten het lekker zo staan

11. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Bedankt voor de tips allemaal! Mamatrees, jouw oplossing is ook erg makkelijk en ziet er denk ik ook erg leuk uit.

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

Volgens mij zijn dat allemaal mannen die de hele dag in kantoor zitten en geen idee hebben van praktisch inrichten;)

maar wijn hadden er wel rubberen voetjes onder zodat de poten niet op de grond stonden

Share This Page