Ik wist niet goed waar dit onderwerp te plaatsen maar wellicht heeft iemand hier er verstand van. Ik heb een was/droogcombinatie wegens kleine behuizing en die heeft altijd naar behoren gewerkt. Echt droogt hij, na het wassen, helemaal niet meer. Ik maak geregeld dat filter rechts onderaan schoon (dat klepje) maar kan niet echt vinden of er elders nog een soort van filter zit zoals bij een normale droger. Ik heb er wel op gegoogeld maar kan het nergens echt vinden. Misschien weet iemand hier wat het probleem zou kunnen zijn? Het is de LG true steam eco fh612eco wasmachine en droger in 1.
In de handleiding van de machine staan op blz 41 een aantal droogproblemen met oplossingen er bij. Deze kun je downloaden van de site van LG.
Zal met dit model allicht geen zoden aan de dijk zetten want hij schakeld automatisch door van wassen naar drogen denk ik? Mijn wasmachine kreeg kuren omdat ik de standenknop linksom en rechtsom draaide. Was destijds nog geen 3 jaar oud. Paar keer doorgedraaid rechtsom en nu uitsluitend nog rechtsom kiezend en het probleem is verholpen. Inmiddels 13 jaar oud en nooit meer een issue mee gehad! Kennelijk zit er een potmeter achter (legde mn vader toen uit) en leuk dat je volgens je gebruiksaanwijzing beiden kanten om kan draaien, maar hou t maar bij rechtsom (met de klok mee) dat geeft de minste ellende. Voor de temperatuur maakt t dan weer geen fluit uit (die kan ook niet 360 draaien).
Oei. Wij hebben 8 jaar geleden ook een LG was droog combi gekocht en nooit tevreden geweest over het drogen. Het kwam er altijd weer klam uit en moest nog een keer. Ben je zo 8 uur aan het drogen. Als wasmachine perfect maar sinds we een warmtepomp droger hebben denk ik: wat een verschil. Doe je hem niet te vol? Vaak is de droog capaciteit ongeveer de helft