zoals het onderwerp al zegt, heb ik nog steeds heel erg veel last en pijn van mijn inknip ik heb alleen de inwendige hechtingen er nog in. is dit normaal? en hoelang duurt het gemiddelt voordat de klachten een stuk minder of weg zijn? alvast bedankt
Ik ben volledig ingeknipt en heb er ook veel last van gehad. Sinds deze week gaat het beter moet ik zeggen, het werd bij mij na ongeveer 4 weken dus minder pijnlijker. Bij mij was er een hechting te vroeg uitgegaan waardoor ik een openstaand wondje had. Hier heb ik erg veel pijn aan gehad. Wel heb ik als ik veel sta of loop nog erg veel druk van onderen. Het zal wel ff de tijd moeten hebben om te herstellen.
Heb je al eens met een spiegeltje bekeken hoe het eruit ziet? Is het netjes dicht? Geen geelachtige plekjes waar het een beetje is gaan zweren bijvoorbeeld, maar is het netjes roze? Dat zou het nu namelijk wel zo'n beetje moeten zijn. Als het nog niet dicht is zou je dagelijks een warm sodabadje kunnen nemen van 5 minuten maximaal. Niet als het al dicht is en niet langer, anders maak je de wond weer week. Bij mij was het na zo'n 2,5 week niet meer pijnlijk bij lopen of zitten enzo.
ik ben ook ingeknipt en heb er ook nog goed last van, het is niet meer zo erg als in het begin. maar helemaal genezen is het nog steeds niet. Bij mij zijn me hechtingen ook nog niet opgelost en prikken er 2 door me huid heen waardoor het op me andere been ook erg schraal is. Kan echt wel eve duren voordat het over is, heb ook gelezen dat er vrouwen zijn die ruim een jaar na hun bevalling nog steeds af en toe last hebben van hun knip. Groetjes miranda
Ik heb er ook nog wel een beetje last van.... Heb daarom v/d week de hechtingen aan de buitenkant weg laten halen. Ook daar weer een paar dagen last van gehad maar dat is nu redelijk over. Vrijen gaat ook goed. Voel het wel een beetje maar niet echt pijn zeg maar...
Ik voel het niet constant, maar zo nu en dan voel ik het even trekken. Of als ik hoest, nies of lach dan voel ik ook heel duidelijk waar ik ingeknipt ben. Niet dat het zeer doet, maar je voelt de plek gewoon heel aanwezig zijn ofzo. (hoe leg ik dat gevoel nou uit?)