Ben 3,5 weken geleden bevallen en geef BV. Elke nacht slaap ik met BH en zoogkompressen, om de lekkage tegen te gaan. Kan ik binnenkort weer zonder dat alles slapen, of heb ik het komende half jaar een BH aan 's nachts?
Dat is denk ik heel verschillend, maar zolang je borsten idd lekken is het wel handig om met bh en compressen te slapen. Hier is het nu nog altijd heel verschillend dus voor de zekerheid heb ik nog een bh aan snachts met compressen.
Ik draag ook nog steeds een bh in bed. Niet eens zozeer voor de lekkage, dat valt op het moment vaak wel mee. Kan het gewoon niet velen als m'n tepels bloot zijn. Was de eerste paar maanden helemaal erg. Kon ik helemaal niks hebben. Nu gaat het gelukkig beter alleen nog niet goed genoeg om geen bh in bed te dragen.
Wat een mooie naam heeft je dochter! Ik slaap ook nog steeds met bh aan, over het algemeen lek ik niet, maar Eva wil nog wel eens doorslapen en blijft de schade beperkt (want dan lekt het wel ). Ik vind het ook makkelijk dat als ik de ene borst geef, ik een doekje bij de ander kan proppen omdat daar ook best veel melk uitkomt dan. Heb geen zin om telkens met mijn hand een doekje ervoor te houden.
Ik draag ook nog regelmatig m'n bh snachts. Niet elke nacht meer, hangt een beetje af van ons ritme. M'n dochter slaapt vrij lang 's nachts en ontploft de boel 'smorgens
Ik draag 's nachts altijd een stretch hemdje, die zitten ook vrij stevig en daar doe ik dan zoogcompressen in en dat blijft eigenlijk ook hartstikke goed zitten. Zonder compressen zou inderdaad wel lekker zijn, maar dan is het hele bed steeds zeiknat....
Ik draag al 7 maanden zoogkompressen in mijn bh, zowel overdag als 's nachts. Sinds een maand slaap ik weer op mijn buik. Wat was dat lekker! Hoe het is om met blote borsten in bed te leggen ben ik allang vergeten. Maar ik vind het geen probleem hoor.
de eerste paar weken heb ik met bh en zoogcompressen geslapen nu is het niet echt nodig meer lek niet zoveel,maar geef wel gewoon bv
Ik heb nooit met een bh aan geslapen. Ik had een handdoek op mijn bed en verschoonde dan wel wat vaker. Schijnt n.m. ook zo te zijn dat je met bh en zoogcompressen slapen het lekken in stand houdt.