Het zit me toch niet zo lekker vandaag. Normaal verlies ik gewoon veel slijm maar vanmiddag verloor ik best een dik stukje slijm ineens terwijl ik stond (was meteen erna naar de wc gegaan en kon vandaag heel vaak inlegkruisje verschonen) de hele dag door verlies ik niets anders het loopt er gewoon uit zonder dat ik iets doe en het is ook veel meer slijm dan normaal. Nu weet ik niet of het van de slijmprop is en of het geleidelijk allemaal kan gaan of dat de prop ineens eruit gaat? En kan het zo vroeg al de slijmprop verliezen?
Geen idee, ik ben via een geplande keizersnede bevallen. Misschien moet je dat even bij de vk hier op het forum of bij je eigen vk navragen. Groetjes, Wendy
Ik had dat ook bij de eerste met ruim 34 weken, daarna steeds stukje bij beetje en uiteindelijk met ruim 37 weken bevallen!
ja , je prop kan je vroeg verliezen en ja ook in delen het ziet eruit als gelei <--- een geel/doorzichtig pudding geval maar dat kan dus al weken voor de bevalling dus ik zou je niet te druk erom maken groetjes van Ramona
Zo zag/ ziet (nu nog) het er idd uit geel/doorzichtig echt klonter min of meer. Tja druk maak ik me stiekem toch wel aangezien de baby al helemaal vast zit in de bekken en de voorweeën met de dagen steeds erger worden Mijn gevoel zegt ook dat ik eerder ga bevallen alleen of het zo is weet ik natuurlijk niet De VK vertrouwde het ook niet helemaal en zei ook nadrukkelijk gebeurd er iets en mochten je voorweeën regelmatig worden moest ik meteen bellen.
bij jason had ik het niet maar dat vieze spul verlies ik nu ook al sins een paar dagen kon niet thuis brengen wat het nu is maar weet nu dus dat het me slijmprop is tis nu toch niet zo dat de bevalling snel komt ik moet nog een poosje
Je weet maar nooit ik hoorde ook dat de slijmprop weer opnieuw aangemaakt kan worden als je het vroeger in de zwangerschap verliest maar of dat zo is? ik weet het eerlijk gezegd ook allemaal niet meer. Ik zie het vanzelf wel allemaal wilde meer weten of het nu daadwerkelijk de slijmprop was bij mij vandaar dat ik deze topic opende.
bij mij was ie doorzichtig wit, en niet geel. was ook echt stug en anders als mijn gewone slijmverlies daarvoor zeg maar
ja bij mij ook meer wit maar zat ook wat geligs in. ( heb ik al hele zwangerschap deze kleur geen onsteking ben vaak gecontroleerd) Nu was de slijm ook echt stugger net zoals jij het zegt en het bleef maar hele dag door eruit lopen vandaag ook weer zo dik
ik had het bij mijn eerste rond 35,5 week geloof ik... Na gemeenschap te hebben gehad... ik ging plassen en ineens voelde ik iets eruit vallen en hoorde ik plons! en er kwam bloed mee... Schrok me rot! Verloskundige vertelde me dat het waarschijnlijk de slijmprop was geweest, maar hij was al in de wc geplonst dus kon niet meer kijken hoe het eruit zag Uiteindelijk ben ik bevallen met 38,5 week....