Dag dames! Ik heb afgelopen zondag een vroege zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Nu heb ik een gewone zwangerschapstest van de kruidvat gedaan en deze is ook knal positief. Maar ik moet pas ongesteld worden tussen de 12e en 14e Kun je zo vroeg op een normale test positief testen? Door een miskraam van 2,5 maand geleden ben ik wat onzeker geworden.
Gefeliciteerd je bent in iedergeval zwanger. Je test ziet er mooi uit, misschien een snelle innesteling? Hoeveel dpo ben je vandaag? Sommige vrouwen testen vanaf 7dpo al positief dus als je snel HCG aanmaakt, dan kan het best zo zijn dat je rond 10 dpo al een hele duidelijk test hebt. Ook kan het zijn dat het er 2 zijn of dat je wat verder bent dan je denkt alleen een echo zal dat uitwijzen. @RoGiJuLi jij had volgens mij ook al een positieve test op 7 dpo?
Hello, voorzichtig gefeliciteerd! Even een vraagje, hoe zeker ben je van je cyclus en van je eisprong?! Het kan zomaar zijn dat je een wat kortere cyclus hebt deze keer.. dus dat je NOD dan ook eerder is dan je denkt! Maar het kan ook zijn dat je zeker bent van de bevruchting dag omdat dit een terugplaatsing was en dan kan het gewoon zijn dat je een über vroege innesteling hebt gehad, namelijk 4 dpo, als jij nu dan werkelijk 7 dpo bent! Maar als je er niet zeker van bent, kan het zomaar zijn dat je wat verder bent dan je denkt en dat je NOD ook eerder zou zijn dan je dacht! In iedergeval nogmaals , voorzichtig gefeliciteerd Edit: had jij nog na je mk helemaal door getest tot negatief?!
Deze kv test is ook een vroege test Je bent dus ws later in je lf dan je nu denkt. Weet je ook wanneer je eisprong was? Gefeliciteerd trouwens Ja klopt, op 6 dpo al en ik was zeker van mijn ei. Vroege innesteling en snelle hcg aanmaak.
7 dpo en dan al zo knal positief is niet mogelijk. Op zijn vroegst kan er op 4 dpo de innesteling zijn en dan heb je op 7 dpo net genoeg hcg hebben om een lichte streep te krijgen op de test. Daarbij was haar test afgelopen zondag ook al positief, dus dat matches ook niet met nu pas 7 dpo
Ja oke dat wel, sorry ik had dat van de antwoord boven, dat ze 7 dpo was ik had sowieso wel de gedachte gedeeld dat ik denk dat TS verder is dan ze denkt! Daarom had ik haar ook gevraagd of ze zeker van haar eisprong is en wanneer deze dan zou zijn geweest.. en had nogmaals aangegeven dat ik denk haar NOD niet de datum is die zij denkt.. maar idd zo'n knal positief op 7 dpo valt niet precies
Nee bedoelde niet dat ze 7 dpo was maar dat ze best vanaf 7 dpo positief kan testen en als ze snel HCG aanmaakt, dan kan ze op 10 dpo al een hele mooie test hebben.
Heel erg bedankt voor jullie reacties en geruststelling. Het kan dus wel zo vroeg op een test positief testen(ik wist trouwens niet dat deze test een vroege test was, had me veel geld gescheeld haha) Waarschijnlijk is mijn eisprong wel iets eerder geweest. Ovulatie testen gedaan, deze waren 2 dagen positief. Vorige maand waren ze 6 of 7 dagen positief. Ik ben heel erg benieuwd en hopelijk blijft mijn menstruatie uit.
Hey alvast voorzichtig gefeliciteerd! Mijn vriend en ik zitten in onze eerste ronde en vandaag shockerrr. Lichte vage positieve test in de middag van de etos early, en net in de avond nog een cb predictor zwanger 1-2 Ik ben 8dpo vandaag!
Misschien maak je ook meer hormonen aan. Wat super zeg! Ben benieuwd hoe het gaat en voorzichtig gefeliciteerd natuurlijk.
Hier gisteren een test gedaan met 3+ Wilde net de verloskundige bellen en zie ik opeens bruin bloed toen ik naar de wc ging. Met afvegen ook een klein beetje. Het lijkt tot op heden niet door te zetten. Door de miskraam van enkele maanden geleden ben ik wel zenuwachtig. Toch heb ik een soort gevoel dat het goed is. Even afwachten....
Bruine afscheiding/bloed heeft gelukkig niet doorgezet. Het was ook niet erg veel, paar druppeltjes. Over 2 weken een afspraak voor de eerste echo. Vind het heel spannend Hoe is het met jou? Nogmaals getest?
Super spannend! Snel die echo. Hoe voel je je verder? ja mijn testen blijven oplopen gelukkig. 3 dagen voor nod nu.
Hoe gaat het nu? Ik voel me verder goed, wel moe en misselijk. Maat niet echt zwanger (had ik bij nr 1 ook) Ja, is een weekje eerder dan normaal
moe en misselijk is herkenbaar, 1x pas overgegeven tho, uit t niets toen ik aan t gamen was en thee aan t drinken was Fijn dat je je goed voelt! Borsten geen mega pijn? vind dat wachten tot die eerste echo wel echt lang duren..