Hallo Ik heb een vraag, wanneer je ontvang je het kraampakket van je zorgverzekering? Ik ben bij Zilveren Kruis 3* verzekerd. Je hoeft het toch niet aan te vragen? Je verzekering krijgt toch automatisch bericht van de verloskundige? Ik kan het me namelijk niet meer herinneren van mijn eerste zwangerschap.
Toch wel zelf aanvragen? Ik kan het me echt niet meer herinneren van mijn dochtertje. Maar dan zal ik hem even gauw aanvragen
Ik ben verzekerd bij DSW. Ik heb hem de eerste 2x gekregen rondom de 26e week. Bij de jongste 2 zelf gekocht (of bij de 3e ook gekregen weet t niet meer), maar bij de jongste zelf gekocht en aangevuld.
Vast wel! Anders even kijken op de site van je verzekering, je mag de aankomende weken toch niet thuis bevallen!
Idd zelf aanvragen! Er stond bij mijn formulier dat er een bepaalde tijd overheen gaat maar als je hem later aanvraagt maken ze er een soort spoed van geloof ik
Vraag het kraampakket minimaal 2 maanden voor de verwachte bevallingsdatum aan om er zeker van te zijn dat u het pakket op tijd ontvangt. Wij kunnen namelijk een levering op korte termijn niet garanderen. Heeft u het kraampakket ruim op tijd aangevraagd? Dan ontvangt u het in de 6e maand van uw zwangerschap Aldus zilveren kruis
Ach natuurlijk ben je op tijd ik ging in januari over naar een ander maatschappij. Daar had ik recht op een pakket na wat mailen over en.weer kreeg ik hem binnen een paar dagen was toen 37+3
Ik ben verzekerd bij Dsw. Met 20 weken een mail gestuurd en een kopie van mn zwangerschapsverklaring en nog geen week later het pakket al in huis Denk dat je zeker nog wel op tijd bent hoor!
Hier bij CZ en heb niets hoeven aan te vragen. Hun hebben mijn gegevens gekregen van de verloskundige en de kraamzorg. Ik heb hem vorige week gekregen.,