Wanneer kinderkledingkast winter eruit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lijsterbes1, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer beginnen jullie met het echte vestjes en lange mouwen spul eruit en zomerspel erin? Ik ben nu al begonnen met het echte zomerspul erin en echte Winterspul eruit.. Maar betwijfel of het wel echt t shirt weer gaat worden ?

2. z0nnetje77

9 mrt 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tenzij je echt heel weinig ruimte hebt, heb ik nooit dat wisselen van zomer en winterkleding gesnapt. Ik hou ervan in een koude week, of op de camping mijn warme kleding van onderaan de stapel te pakken, of bij de eerste zonnestralen korte mouwen aan te doen. Ook bij mijn kinderen doe ik dat. Bovendien zijn die kleertjes zo klein tov de kast dat het allemaal best past. Volgend jaar passen ze het niet meer dus het gaat eruit zodra het te klein is bij mij.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb de echte winterdingen er wel al uitgehaald. Maar er hangen wel de hele zomer longsleeves, vesten, lange broeken etc. in de kasten.

4. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik snapte het ook niet totdat zoonlief midden in de winter een t-shirt uit de kast trok en die perse aanwilde en op een stralende zomerdag met zn dikste trui aankwam.

De dikke truien zijn nu uit de kast,
    maar de shirts met korte mouwen liggen er nog niet in.

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Onze kinderen hebben niet zoveel kleren dat we kleren van het ene seizoen eruit moeten gooien om plaats te maken voor het volgende seizoen. Hier hangt alles er gewoon altijd in. Zeker bij de oudste gaan kleren soms best twee seizoenen mee. Soms maak ik gebruik van zomer kleding onder een vestje ofzo, maar die vestjes heb in NL eigenlijk gewoon altijd nog nodig. In augustus kan het ook 17 graden zijn en regenen. Echte dikke wollen truien gebruiken we overigens al niet meer. Die zou ik er nu uitgooien als ik er reden toe had.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gisteren toevallig :)

Ik heb de kleinere maat (maat 80) er definitief uitgegooid; hij zat een beetje te schipperen tussen 80 en 86, maar toen zijn broek ineens een driekwartsbroek werd, heb ik bijna de gehele collectie naar de kledingcontainer gebracht. Verder heb ik meestal shirts met lange of korte mouwen, met daarbij rompers in lange of korte mouwen. Dan kan ik zelf met het weer afstemmen wat hij aan kan die dag. Verder nog een paar dikkere vesten laten liggen, maar alle sneeuwpakken/kostuums heb ik opgeborgen. Ik heb al zelfs het uv-pakje tevoorschijn gehaald; voor de stranddagen.

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    In de kast van mijn zoontje is ruimte genoeg (omdat hij nog geen grote maten aan heeft) om alles erin te houden. Het is wel zo dat ik alle winterdingen aan één kant heb liggen, en de zomerse dingen aan de andere kant. Aan de kant vd zomer heb ik wel nog wat vestjes liggen die als het straks echt warm wordt (mag toch hopen er lekker weer komt komende zomer) naar de "winterkant" kunnen. De vraag is of die dingen hem na de zomer nog passen maar dat zie ik dan snel genoeg :)

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dit. Alleen een skibroek ed liggen apart, maar verder hebben wij niet echt echt winterspul. Dikke truien hebben ze een hekel aan, dus die hebben we niet. Lange mouwen kunnen ook in de zomer als het frisser is, vestjes dragen ze het hele jaar door, maillots op een frisse dag/legging bij warmer, rokjes het hele jaar door met een extra aanvulling van echte zomerse jurkjes en rokjes als het warmer wordt (maar dit ligt gewoon op een stapeltje achter de rokjes die altijd wel kunnen).

9. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113

Optimist ;).

Deel Deze Pagina