kado tweede verjaardag.. loopfiets of niet??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn zoontje heeft een driewieler en nu twijfelt mijn moeder of ze een loopfiets zal geven of niet..

Ik ben bang dat hij dan niet meer op de driewieler wil en dan vind ik eigenlijk ook zonde want die was 100 euro.

wat zouden jullie doen?

En kunnen ze er al een beetje op met 2 jaar.. mijn zoon is wel klein hij is pas 84 cm..

2. maxmees

maxmees Actief lid

20 jun 2014
    137
    0
    0
    maastricht
    Mijn zoontje heeft allebei en gebruikt ze ook allebei :)

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft ook een loopfiets en driewieler, hij gebruikte ze allebei. De driewieler is nu echt te klein geworden maar het voordeel van zo'n loopfiets is dat
    Ze heel makkelijk los leren fietsen. Thijs was net drie toen hij los kon fietsen. Ik zeg, leuk cadeau!

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier een driewieler tractor en loopmotor.
    Hij speelt echt afwisselend met alledrie dagelijks.
    Waren trouwens kado's voor zn eerste en tweede verjaardag maar nu deze zomer speelt hij er pas echt goed mee.

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hij heeft inderdaad de driewieler voor zijn eerste verjaardag gekregen van ons.. z'n eentje van little tikes..

Welke loopfietsen hebben jullie?

En zijn ze niet een gevaar op de weg als ze twee zijn? het lijkt met dat hij zo hard gaat en dat ik niet zo snel kan rennen..

6. maxmees

maxmees Actief lid

20 jun 2014
    137
    0
    0
    maastricht
    Jaaa snel zijn ze zeker!! Ik woon in een dorpje dus hier kan hij wel op straat maar eigenlijk laat ik hem er alleen mee in de tuin...want hij is zo wef haha

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Op een loopfietsje kunnen ze inderdaad hard! Mijn zoontje had hem met zijn eerste verjaardag al. Een wishbone bike. Erg duur, maar eerst al driewieler, nu gaan we hem ombouwen tot tweewieler. Daarnaast heeft hij een fietsje met zijwieltjes. Gebruikt beide veel! Zou het dus wel een leuk cadeau vinden!

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Oke ik ga voor een loopfiets maar welke dan?

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ons ventje is ook nogal klein. Hij heeft een loopfiets van prijskiller.nl. Daar passen ze al heel snel op (wieltjes zijn 10 inch, ipv de meeste loopfietsen die 12 inchwieltjes hebben). Kost maar een euro of 30.
    Er zijn gigantisch veel kilometers gemaakt op dat ding en nog wordt hij regelmatig uit de schuur gepakt. Ons meisje is er nog te klein voor, maar volgende zomer zal zij er op gaan.

Deel Deze Pagina