Tot welke leeftijd hebben jullie kindershampoo en kinderdouchegel (of kinderzeep) gebruikt? Hier was gister de kindershampoo op, dus ik heb het haar van mijn dochter van 6 maar gewassen met mijn eigen shampoo. Mijn shampoo ruikt zo lekker, mijn dochter vond het heerlijk. Ze wil nu geen kindershampoo meer. Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie overstapten op "normale" producten?
Wij gebruiken voor de kinderen meestal nog zwitsal, dan ruiken ze nog zo lekker naar baby (laat ze het maar niet horen ) Maar gewone shampoo kan ook prima, doen we vaak als we op vakantie zijn. Al pak ik dan zelf ook net zo lief zwitsal
Dochter al met 2 jaar over op gewone shampoo / cremespoeling omdat ze echt lang haar heeft en er anders teveel klitten inzaten. Ze vindt het best met een washandje voor haar ogen en zorgen met uitspoelen dat het niet in haar ogen komt. En toen wou ze natuurlijk ook meteen mama's zeep. Scheelt dat ze hier om de dag of twee dagen douchen, dan vind ik het goed. Zomers trouwens wel vaak iedere dag en dan gewoon water.
Ik hou juist helemaal niet van Zwitsal haha. Wij hebben altijd de kinderlijn van Kneipp. Ik douche ze ook om de dag inderdaad en haren wassen doen we 1 keer per week. Maar het is dus niet gek om voor een 6-jarige volwassen producten te gebruiken? Haar haar wordt beter handelbaar als ik crèmespoeling gebruik, dus dat gaan we dan maar doen.
Nee, hoor, dat vind ik niet gek. Hier vanaf een jaar of 4 overgestapt. Begon op vakantie, omdat ik niet zoveel reut mee wilde sjouwen. En daarna thuis gewoon nooit meer zwitsal gekocht. Jammer genoeg zal mijn zoon (ons nakomertje...) wel tot hij op kamers gaat zijn haar moeten wassen met zwitsal, anders gaat zijn arme moedertje het babyluchtje te erg missen...
Ik wist niet eens dat Kneipp een kinderlijn heeft. Gebruik het zelf wel en de kinderen vinden het ook wel eens lekker (amandel ). Crèmespoeling hebben wij ook wel eens gebruikt, maar tegenwoordig gaan ze met natte haren naar bed en borstelen weg het pas de ochtend erna met gliss kür spray, gaat heel goed! Door hun natte haar kom ik niet heen. Vanavond de anti roos shampoo van mijn man gebruikt voor de oudste omdat ze wat last heeft van huidschilfers.