Hallo, ik heb vorige week gemeenschap gehad. En een paar dagen daarna gevoelige borsten tot nu toe. Kun je zo vroeg na een conceptie al zwangerschapssymptomen hebben? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat mijn ovulatie vroeg was en ik gewoon ongesteld moet worden en dat het geen symptoom is..
De symptomen kunnen ook komen door progesteron. Die kwaaltjes kunnen erg lijken op zwangerschapskwaaltjes.
Wat Mim89 zegt. Alles kan maar het zegt helaas nog niks. ik had zelf rond 10dpo altijd het gevoel dat het raak was door lage rugpijn en wat buikpijn, bleek dan ook altijd raak te zijn.
Hier iedere maand (bij een eisprong) last van borstel en echt alsof ze in de brand staan, maar dit verdwijnt weer zodra mijn menstruatie begint. Buikpijn heb ik ook altijd al een week voor het losbarst,net als misselijkheid hier zegt het dus helemaal.niets. Hopelijk heb je snel.een positieve test in handen.
Voordat je een positieve test hebt, is er nog niet genoeg hcg in je lichaam om je specifieke zwangerschapskwaaltjes te geven. Maar progesteron loopt direct na ovulatie al op (en blijft oplopen als je zwanger bent ; als je ongesteld wordt dan keldert het). En progesteron geeft heel veel kwaaltjes die bekend staan als zwangerschapskwaaltjes. Zoals gevoelige borsten, gevoelige tepels, maagzuur, verstopping, krampen, moeheid, etc etc etc. Kwaaltjes die je nu al hebt, komen ws daarvan. Vanaf de innesteling zou je evt iets kunnen voelen van hcg, maar bij de meeste mensen is dat pas na een paar weken hoog genoeg om specifieke klachten te geven. Bij mij had ik ook gevoelige borsten en maagzuur voor nod, maar dat heb ik meestal. Vanaf week 6/7 kwamen bij mij de moeheid en de rare honger (die bij anderen vaak misselijkheid is). Maar sommige mensen zijn rond nod al misselijk.
Ja hier! Ik heb nooit last van m'n borsten als ik ongesteld word. Rond 7 dpo denk ik had ik steken door m'n borsten. 8 &9 dpo getest: negatief.. normaal op 10 dpo ongesteld maar er kwam niks dus nog even gewacht en op 12 dpo positief getest. Dus het was een voorteken zonder dat je het nog kon meten op een test.
Bij mijn eerste voelde ik geen symptomen maar was ik een beetje 'ziek' tijdens de two week wait. Ik voelde me alsof ik griep ging krijgen, weinig energie, dikke keelklieren. Ik voelde me helemaal niet zwanger (waar ik de maanden ervoor wel "zwangerschapsklachten" had maar niet zwanger was.) Bij de tweede weet ik het niet meer goed. Zwanger, missed abortion, miskraam afwachten, snel daarna weer zwanger.. Nu TTC nr 3 en ik voel me een partijtje slecht
Bij de oudste had ik echt pijnlijke borsten er na kijken deed al zeer.. bij de jongste in het begin nergens last van gehad