Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ben morgen 17 weken zwanger en me buik is nog minimaal gegroeid. Snap wel dat het voor iedereen anders, maar daarom vraag ik me ook af wanneer het ECHT begon te groeien bij jullie!!!
Vanaf de 20-weken ging het snel en nu lijkt hij elke dag wel te groeien, je ziet t nu echt supergoed!
Vanaf 18 weken kon ik er niet meer onderuit en gingen mensen zeggen dat ik 'nu echt groeide', en de laatste week (dus 26-27 weken_ lijkt het ineens ook hard te gaan. Ergens gelezen dat je buik rond 30 weken een flinke groeispurt doormaakt - je beeb krijgt dan ook ineens de helft(?) van zijn lichaamsgewicht erbij. Dikkerdje
Ik denk bij mij rond de 18 weken dat het echt wat harder ging. Nu lijkt hij met de dag groter te worden. Sommige mensen vonden daarvoor al dat je het goed kon zien, maar anderen vonden juist van niet. Ben normaal gesproken best slank dus ik vond het zelf al heel snel een dikke buik Vind het wel wennen hoor. Vooral met sokken en schoenen aantrekken haha.
Hahaha ja het gaat natuurlijk met je schoenen en sokken wel een obstakel worden. Ja ik ben niet slank maar zeker niet dik, maar moet nog even geduld hebben lees ik al. Ik heb vooral in de avond wel dat je het beter gaat zien. Dan lijkt je buik wel wat voller te zijn...
Bij mij was het rond 19 weken dat mensen het echt zagen. Nu gaat het best hard heb k t idee. Het heeft ook te maken met je lichaamsbouw en of je al eerder zwanger geweest ben
Ik heb een klein buikje...begon wel al bij 20 wk uit te bollen, maar nu pas gaat het snel! 3n dus wat laat bij 34wk....magoed in een week tijd heb ik nu opeens echt een zwangere bol die ik niet meer zou kunnen verbergen. Ik ben zo blij dat ik eindelijk een echte buik krijg! ben altijd een beetje jaloers op vrouwen met een grote buik
Bij de eerste duurde het ook wat langer, zo tussen de 15 en 20 weken,.. maar bij de 2e begon ik met 10/11 weken toch echt al wel een buikje te krijgen, dus verwacht dat ik nu bij de 3e ook wel gauw een buikje zal krijgen.
ik ben van mezelf al wat steviger, zie je het dan later? en wanneer merk ik het zelf echt goed, ik heb het idee dat ik nu (12 weken) echt al een buikje 'erbij' heb, haha..
Dit is mijn derde en mijn ha zei vanmorgen tegen mij; zo, je begint al aardig zwanger te tekenen. Een mooie buik al. Ik ben dan ook wel 3 maanden na mijn vorige bevalling zwanger geworden dus dan merk je het ook veel eerder denk ik. Bij mijn eerste dochter duurde het ook veel langer.
Ik had ook echt wel last van me darmen die me in de weg zaten in het begin. Dus had ook echt zo een opgeblazen gevoel. Ik kan je niet zeggen wanneer hoe of wat als je wat steviger bent....
bij mijn dochter zagen de mensen het rond 12 weken (ik vanaf 10 weken) en bij mijn zoontje rond de 8 weken (ik zag het vanaf 5 weken)
hangt ook van je lichaamsbouw af.. ik ben aan de dunne kant en bij de eerste had ik met 17 weken echt al een bol onder mn navel die overduidelijk niet van n zwaar diner kwam bij de tweede en nu de derde zit mn bm met 10 al bijna tot mn navel dus al een redelijk duidelijk buikje.. maar nog wel een meer opgeblazen darmen buikje
Tot 16 wkn zag je wel een klein buikje, maar vanaf week 18 begon die echt met de dag groter te worden. Ik heb nog steeds niet een super grote buik, maar het lijkt nu in ieder geval niet meer als of ik met kerst te veel gegeten heb