Ook een ding met oranje plaatje kun je opvoeren lijkt me niet dat dat ding maar 25 rijd op het filmpje Zelfde als dat een scooter niet altijd 50 rijd maar je die ook flink kunt opvoeren, plaatje zegt niks Maarja, zoals ik al zei, IK vind dat allemaal maar raar en onverantwoord, wat anderen denken is hun mening, IK vind het iig niet echt normaal, mijn mening.. En waarom een discussie over wat IK vind? Laat mij lekker m'n eigen mening hebben
Tuurlijk kun je hem opvoeren.. Maar dan rijd ie nog niet harder als 35 want dat kan de motor van de snor niet aan.. ( is namelijk een hele andere motor als die van een scooter )
Die man is echt schoonmaak geobsedeerd maarja, beter als een slons, maar dit gaat wel erg ver Schoonmaken is zijn lust en leven haha
leuk joh zo met die dronken boeren en je zwangere buik op dat podium...alles voor een schnabbel gezellig hoor!
Snap niet dat zij hoog zwanger in een discotheek gaan schnabbelen met van die vieze zatlappen brrr Dan maar n centje minder hoor
Nee ze had harde buiken ofzo die te lang aanhielden ( las ik toen ergens maar of t waar is geen idee ) Ze is nl vorige week pas bevallen.
oh heerlijk van die tv waar je gewoon niet hoeft bij na te denken.. Ben trouwens ondertussen meteen aan het schoonmaken geslagen haha.
War doet die Michael eigelijk voor werk? Omdat hij opstaat eerst het hele huis gaat poetsen en daarna naar de sportschool gaat?