walibi fright nights

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Iemand ervaring met de walibi fright nights? Ik ga morgen met een vriendin maar ik weet niet wat ik moet verwachten! :p voor de haunted houses moet je aparte kaartjes kopen maar geldt dat ook voor de scare zones? Ik ben heel benieuwd hoe het wordt want ik ben echt een schijterd! ;):D

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou hou ik voor horror en griezelen.

Maar die hounted house enzo vond ik dood eng!

Lopen door smalle gangen je ziet niks je voelt van alles ( nou ben ik ook panisch in kleine ruimtes hoor haha )

Maar nee dank je wel :D

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder gaat vanavond met haar vriend en die is zelf vorige week al geweest. Moet echt doodeng zijn!

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik zag foto's van een oud collega op fb en ik moet zeggen dat de mensen er daar maar eng bijlopen grrrr echt goed gesminkt. Tja als je ervan houdt....ik vroeger ook maar sinds ik kindjes heb ben ik echt een watje geworden helaas hahaha
    Veel plezier!

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.147
    3.023
    113
    Nederland
    Ik ben vorig jaar geweest, vond het erg tegenvallen. Ben in 1 achtbaan geweest waar ik meer dan een uur voor heb gewacht!!
    Die griezelhuizen vond ik wel leuk, maar dat was ook het enige. Zou niet nog een keer heen gaan.

Hoop dat jij het leuker ervaart.:)

6. Metire

Metire Niet meer actief

Wij willen al vroeg gaan om overdag in de attracties te gaan en 's avonds dan de griezeldingen te gaan doen.. hopelijk kunnen we dan wel ook nog in een paar achtbanen!

Maar moet je ook kaartjes kopen voor de scare zones of alleen voor de haunted houses? Want anders moeten we er snel nog wat kopen.

7. Metire

Metire Niet meer actief

Oh help, ik hou niet van kleine ruimtes en al helemaal niet donkere kleine ruimtes :$ wordt nog leuk :p je kan ook helemaal in je eentje door zo'n eng huis maar dan krijg ik denk ik echt een hart verzakking..

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.147
    3.023
    113
    Nederland
    Wij waren ook overdag gegaan, juist voor die attracties. Mislukt dus:)
    Hoe dat met die kaartjes zit weet ik niet meer, vriendlief heeft alles geregeld toen.

Die haunted houses enzo zijn wel leuk hoor! Hoop dat het niet heel druk is, kun je overdag misschien toch nog wat attracties pakken.

Veel plezier vast in ieder geval!:)

9. Metire

Metire Niet meer actief

Ohnee! Ik hoop maar dat het morgen niet zo druk is.. zou wel jammer zijn als we nu niet in een paar achtbanen kunnen, mijn vriendin en ik hebben niet veel tijd om erheen te gaan en onze mannen durven niet in achtbanen te gaan.. schijterds! :p Thanks!

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.411
    113
    Wij zijn een paar jaar terug geweest en voor de spookhuizen heb je extra kaartjes nodig maar allles wat er verder in het park is kun je gewoon naar toe, maar ik zou zeker kaartjes halen voor de huizen die zijn zo eng :D. Vond het achteraf geweldig maar op dat moment doodeng :).

Wij zouden zeker weer gaan als zoonlief r niet veel te klein voor zou zijn, het is echt voor volwassenen en te eng voor kinderen.

11. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik ben gisteren toevallig geweest. Ik vond t best tegen vallen. Acteurs liepen er goed eng bij, maar ja het was best druk. Dus de kans dat ze jou bang maken is klein. Scarezones zijn gratis. Super jammer dat we geen haunted house kaarten hadden..
    Overdag in attracties geweest. Was heel druk. Zo'n 1.5 uur per achtbaan gewacht. Ik vond het gezellig, maar het niet nog een x doen.

12. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ben er gen paar jaar geleden geweest....
    Heeeeel druk,
    Voorde huizen moet meteen kaartje kopen, voor de scaresones niet...
    Eum ik dacht la la la helemaal niet eng....
    Totdat er een vreselijk eng persoon achter me liep, ik dat niet door had achter me keek......
    En ......:$:$:$:$:$:$:$:$
    Ik schok me de tandjes! (Lees:inclusief gillen :D:D)

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga morgen, ben benieuwd! :)

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Wij zijn er een jaar of drie geleden geweest. Niet in de haunted houses maar gewoon in het park. De kleine showtjes en acteurs die overal rondlopen. Al die gillende pubers die zich geweldig stoer vinden maar keihard gillen als ze een kettingzaag horen. hahaha
    Geweldig!
    Ik vond het zeker een aanrader.

15. Metire

Metire Niet meer actief

Wie weet zie ik je nog wel :p (geen idee hoe he eruit ziet)

16. Metire

Metire Niet meer actief

Dat hoorde ik ook van een vriendin, dat iemand stilletjes echt helemaal met haar mee naar buiten was gelopen naar de auto.. dan zou ik me ook wel echt doodschrikken hoor:p

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Toen ik ging had je drie spookhuizen
    Een van die clown een discotheek en een ziekenhuis.

Ik was eerst in die discotheek geweest dat vond ik prachtig niks aan de hand ja ik schrok wel van al die creeps die in ene voor je staan.
    Maar toen moest ik dat clownshuis in. Alles was smal of werd smal geblazen en werd bij mn enkels alles gepakt nou ik kreeg zowat een hartverzakking ( wat ik zei bang in kleine ruimtes en schijt in mn broek voor clowns hahaha )
    Het derde spookhuis heb ik maar over geslagen hahaha.

Ik vond het prachtig die scare zone's de acteurs die door het hele park lopen dat is prachtig de sfeer is ook echt geweldig.

Maar als ik weer ga geen spookhuis meer voor mij hahahaha

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lang donker haar, wij gaan met een groep familie;)

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik ben een keer geweest met een vriendin, maar niet voor de fright nights maar wij hadden weereens niet door dat dat die dag was :p
    Dus eind van de middag begonnen die acteurs rond te lopen, en die zijn wel echt heeeeeeel eng hoor :p
    Ik ben als de dood voor clowns, en die clown ging natuuuuurlijk mij zitten klieren :(
    Haha ik kom er iig noooooit weer eind oktober :p :D

Veel plezier :D

20. Metire

Metire Niet meer actief

Sinds de film 'it' ben ik ook niet zo'n fan van clowns.. ;) help! Maar ik heb er wel zin in!!

Deel Deze Pagina