Hi dames, we hebben kaartjes voor pretpark slagharen (geen overnachting). deze week wordt het mooi weer. Helaas hebben ze geen drukte indicatie op de website staan. Is iemand hier bekend met slagharen? Zijn de wachtrijen in de zomer lang? alvast dank!
Wij zijn er 1 keer in de zomervakantie geweest, toen viel het best mee qua drukte. Niet te vergelijken met bv een Efteling. Alleen bij de achtbaan stond een rij van ongeveer 20 minuten.
Wij zijn afgelopen donderdag geweest,het was druk maar prima te doen. Ik was met een vriendin en haar 2 kinderen. Bij de meeste attracties duurde het niet zo lang, maar mijn vriendin wilde met de monorail en die heeft een uur staan wachten in de rij. Ondertussen zijn zoon en ik in 2 attracties geweest en hebben een ijsje gehaald. We hebben een schurfthekel aan wachten Dacht dat we tussen de 10 minuten en maximaal een half uur hebben gewacht bij de attracties. Vorig jaar zijn we ook geweest en duurde het volgens mij ook niet superlang. Als je gebruik wil maken van de kluisjes moet je even een hangslot meenemen!
De wachtrijen vallen mee. Efteling is erger. Tipje: bij de AH kan je 1+1 gratis kaartje krijgen als je ervoor gespaard hebt of iemand weet met de spaarkaarten. Edit: zie dat je al kaarten hebt
Wij zijn daar 2 jaar geleden een weekje op vakantie geweest en geen enkele dag lange wachtrijen gehad. Alleen bij de goldrush wat langer moeten wachten (half uurtje zoiets).
Wachttijden vallen altijd wel mee volgens mij hoor. Ben er regelmatig geweest en was nooit echt heel druk.
Wij waren er zondag, prima dag gehad, veel gedaan! 3x goldrush, 3x freefall, 2x Tomahawk en verder nog heel veel attracties. Bij goldrush 1x een half uur gestaan, andere keren korter.