blehhh dagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Het gaat echt super goed met mij en de baby. Ik heb vanmiddag vakantie gekregen, vanavond met mijn man uit eten geweest, het zou allemaal zo goed moeten voelen maar dat doet het niet. Ik zit mezelf in de weg. Wil het liefst alleen maar in bed liggen. Ik snap er niks van.

De hormonsters? Heb gewoon nergens meer zin in. Morgen met mijn best vriendin op pad, ik heb er totaal geen zin in. Terwijl ik ook niet echt moe ben ofzo.
    Hopelijk snel weer over. Baal hier zo van.

2. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Ik herken dit! Soms van die dagen dat ik niemand kan luchten, zelfs mn vriend niet. Die snapt het gelukkig, ik alleen soms niet. Wil dan alleen maar slapen en huilen. Ben overigens nog maar 14+3 weken zwanger, zijn denk ik echt de hormonen. Veel succes!

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Herkenbaar. Ik heb nu ook twee weken vakantie en heb vrij veel afspraken staan, oa met vriendinnen. Heel gezellig hoor, maar stiekem wil ik deze twee weken even helemaal niks...

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik heb EXACT hetzelfde als jou. Ben ook even ver en heb ook vakantie maar pfftt...! Alles lijkt teveel.

5. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Hihihi en dan is mijn man ook nog eens 2 weken vrij. Heel gezellig maar mijn hele huis staat op koop. Niet handig in combi met nesteldrang......

6. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik sluit me aan bij de ik-wil-even-helemaal-niets- club;)
    Afgelopen week vroeg een collega of t allemaal ging ze vond me er wat zorgelijk uitzien en toen....tranen...tranen....tranen...kwam geen einde aan.
    Terwijl ik altijd de nuchterheid zelve ben, en sinds die dag zit ik idd mezelf even in de weg.
    Gooi het idd maar op de hormonen, maar leuk is anders...
    Gaat hopelijk gauw weer over.... Hang in there:D

Deel Deze Pagina