Deze ovu is toch zoieso niet positief?? Bij mij springt mijn ei ook niet altijd meteen na ovu. Daarom doe ik ook temperaturen om te kijken of mijn ei daadwerkelijk gesprongen is.. Liefs,
Ovulatietest is pas 100% positief als de streep echt even donker of donkerder is. Geen van deze oculatietesten die jij toont vind ik knallers. Een ovulatietest toont ook altijd een tweede streep. Ik had ook soms enkele donkerdere, dan weer lichtere, maar positief is hij pas als hij echt heel donker is. Ik voel een hele week lang voor mijn eisprong krampen, maar de dag van mijn eisprong voel ik niets. Je voelt dus normaal enkel de follikels groeien. Innesteling gebeurt pas enkele dagen na eisprong, dus kan je ook niet meteen voelen normaal. Ik begrijp dat je nog maar pas bent begonnen met zwanger worden, dan dacht ik ook bij alles dat het raak was of ik voelde allerlei symptomen. Je lichaam kan je echter behoorlijk in de maling nemen. Ik hoop voor jou dat het snel lukt, maar koester niet teveel hoop want dan raak je telkens teleurgesteld. Veel succes ermee!