Als alles meezit komt mijn man maandag thuis na 6 weken ziekenhuis. Nu wil ik graag welkom thuis slingers en ballonnen maar waar haal ik die? Online kan ik van alles vinden maar dan heb ik het waarschijnlijk te laat en als zijn arts een beetje aardig is mag hij misschien zaterdag al naar huis. En hebben jullie nog meer welkom thuis ideeën? Ik heb even helemaal geen inspiratie... Ik ga al wel chinees voor hem halen de eerste avond dat hij thuis is
Ja zou het? Moet zaterdag toch in de stad zijn, ga wel even kijken. Ook bij de big bazar. Verder nog tips?
Lzn favo eten idd en laat de meisjes samen een slinger of plaat maken. De oudste kan schrijven de jongste tekenen.
Bij xenos hadden ze wel een pakketje zodat je je eigen letterslinger kan maken. Zou even langs blokker, hema, zeeman ed. Of zelf even fröbelen met papier en touw. Fijn dat je man thuis komt.
Dit kan ik wel proberen. Alleen doen onze kinderen het niet zo goed onder druk . Houden normaal van schrijven en kleuren maar als ik een opdracht geef niet..
Een eigen letterslinger maken is ook een idee, die van de xenos. Ballonnen lijken me ook erg leuk, hoop dat ik iets kan vinden.