Hij kwam eenmalig in het overzicht te staan bij het inloggen. Ik negeerde hem maar mijn man niet en stuurde hem net door..
Als het goed is vind je hem terug onder het kopje inzicht, daar kun je ‘jouw terugblik op 2023’ maken
Ik hoorde vanochtend op de radio dat ze nu de terugblik gefaseerd uitrollen, omdat gisteren het systeem overbelast was hierdoor. Ik zie hem ook nog niet. Ik had echter ook nog nooit op “inzicht” geklikt, dat is ook een grappige functie en werkt best goed, zo gaan aankopen bij bepaalde webwinkels (zoals denotenshop of nespresso) automatisch onder het kopje boodschappen en huisdieren (we hebben 3 kittens) werkt ook heel goed en zijn behoorlijk duur….
Dan zit ik blijkbaar in een latere fase. Inzicht is echt een favoriet van mij. Daar zit de saldo grafiek. Echt perfect om grote afwijkingen in een oogopslag te zien. Net een laatste check gedaan, voor op plaatsen te drukken. En ik heb mijn overzicht zowaar. Klopt alleen weinig van de categorieën, maar gelukkig geen onverwachte confronterende inzichten.
Ik gebruik de rabo als spaarrekening, nouja die stijgende lijn is altijd mooi om te zien al mag hij wat stijler Heb al gemeten, de truck van de postcodeloterij past prima voor de deur!
Die postcode loterij gaat bij mij van mijn eigen rekening, geen Rabobank, mijn vriend heeft niets met loterijen. Nu heb ik me al jaren voorgenomen dat hij ook in de hoofdprijs van de loterij zal mogen delen. Ik ben de kwaadste niet. Tot nu toe blijft het bij voornemens
Hier klopte mijn ontvangen bedrag niet eens, het inkomen zeg maar. Is in werkelijkheid 3x zoveel. Dus dat is wel bijzonder.
Dat er ineens werklui in mijn voortuin staan met een bladblazer en alle blaadjes uit mijn tuin blazen. Wat een service
Ja hier ligt dat anders, ik betaal m van mijn rekening (we hebben ook geen gezamenlijke, nooit behoefte aan gehad) en laten wij nou nét huwelijkse voorwaarden met een finaal verrekeningsbeding hebben....
Hebben jullie mannen ook zo een fantastisch zoektalent? Hij is 10 min bezig en ik heb al de wonderspons, de allesreiniger en een zeemvel moeten 'zoeken', want ze liggen gewoon waar ze moeten liggen
Hier wordt gewoon gevraagd, voordat hij echt heeft gezocht; 'heb je mijn portomonee/ sleutels/ bril enz. gezien?'.
En dan roep ik vanaf de bank: 'ja vanmiddag om 4 uur heb ik het nog boven in de badkamer op het kastje zien liggen'
Ik vraag altijd of hij gezocht heeft met alleen zijn ogen of ook zijn handen staat er iets voor, dan ziet hij het niet. Ligt het een plankje hoger of lager, dan is hij het kwijt. Maar ook andersom werkt het blijkbaar ook. Als hij iets op moet ruimen vraagt hij mij waar hij het neer moet leggen... Joh, het is ook jouw huis. Bedenk het even zelf Tegenwoordig hef ik een finder's fee... 5 euro per gevonden item werkt als een malle en na een maand kan je er best wat leuks van halen
Ik kreeg ooit op moederdag de tekst " niets is echt kwijt, tot mama het niet meer kan vinden" Zo jong Zo wijs. En het werkt nog steeds zo.
In mijn geval is t eerder niets is echt kwijt, tot G t niet meer kan vinden. Kampioen zoeken in waar ik mn sleutels heb gelaten. Avondspits heeft niet altijd de beste effecten.
Dat is man-eigen. Ooit moest mijn man iets hebben. Ik zei: dat ligt op het kastje in de badkamer . daar stond maar 1 kastje van 30x40, er lag alleen dat ene ding op… en nog niet kunnen vinden! ik heb hier drie mannen in huis, die kijken allemaal met hun neus!
Wat vervelend, maar toch gefeliciteerd met haar verjaardag. Hopelijk hebben jullie toch een hele fijne dag!