waar staat de wasmachine?

Discussie in 'De lounge' gestart door maartjev, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Bij ons staat ie in een niet geisoleerde bijkeuken. NIET doen! Het ding roest helemaal weg.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

in de badkamer helaas.. het is ook een iniminie badplaats dus baal er wel van maarja het is niet anders heb geen ruimte

3. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Wij hadden hem ook in de badkamer maar dan werdt de badkamer krap van. Dus nu hebben we ze in de keuken. We hebben een 2 e aanrecht geplaatst met daaronder de wasdroger + een wasmachine. De bij keuken is veelste koud vonden wij dus. Ze hebben wel een aansluiting gemaakt. Mocht je het op zolder willen.ik zou niet weten hoe dat moest.succes

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    op zolder

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Maartje, heb je in je nieuwe huis geen plekje op zolder? Dus meteen naast de cv-ketel? Bij ons nieuwe huis is daarvoor een aansluiting gerealiseerd.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Haar nieuwe huis heeft geen zolder ;)

Ik heb een 2 in 1 ding (nooit kopen, superonhandig) en die staat in de badkamer. Wel een vrij ruime badkamer dus staat niet in de weg maar zou het zelf liever op zolder hebben met een aparte droger. We zijn alleen niet handig genoeg voor het omleggen van de leidingen. Misschien eens offerte opvragen toch.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Tjonge jonge, niet goed gelezen ;). Als ik je reactie zo terug lees denk ik dat ik ook zou gaan voor het plekje in je woonkamer. Zeker als je machine niet heel veel herrie maakt. Succes!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier een nieuwbouwhuis met een washok met aansluitingen
    kan net een droger, wasmachine en een smalle kast in voor handdoeken

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Hier in de keuken. Erg ruim dus kan heel goed.

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hier staat de wasmachine in de kelder en de droger in de schuur
    maar na de verbouwing van de zolder dan gaan ze beide naar de zolder
    veel gemakkelijker en alles bij de hand haha

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    In de (Stenen)schuur

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Is het niet zo dat de levensduur verkort van je machine als je hem in een schuurtje zet? We hebben een machine die we twee jaar geleden gloednieuw aangeschaft hebben..

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Bij ons staat hij op de zolder. ( zolder met vaste trap natuurlijk hihi niet zo kruip luik)

afvoer van de kachel zat er al. Na wat omleiding en werk. ( wel goed gedaan natuurlijk ) zit er een andere buis op de afvoer zodat de wasmachine er ook op kan.

normaal moest hij van de woningstichting in de badkamer maar op de 1 of andere manier vind ik dat lijp. als de kleintjes in bad zitten flink spetteren en alles... kortsluiting? water over de vloer heen ( gebeurt regelmatig ) dan staan ze beide onder stroom... nee al is die badkamer nog zo groot in de badkamer heeft hij nooit gestaan..

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wij hebben een aansluiting in de badkamer en op zolder. Aangezien wij de badkamer ook helemaal verbouwd hebben, staat de wasmachine nu op zolder. Daar hang ik ook gelijk de was op.

15. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wasmachine in de keuken, droger in de bijkeuken!
    Droger wordt amper gebruikt, ik hang bijna alle was op! ;)

In mn vorig huis, stond de wasmachine in de badkamer, was geen andere plek voor!

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

bij ons staat de wasmachine op de overloop wat vroeger de oude douche was. die hebben we opgeknapt en gestuct en is nu "washok" van de vierde slaapkamer is nu een badkamer gemaakt.

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

onze oude wasmachine is bevroren in de schuur toen het 2 jaar terug zo koud was. ondanks 2 verwarmingen want die begaven het toen ook. ik geloof zeker dat het je wasmachine zowieso niet makkelijk maakt in zo'n schuur het is er toch vaak heel koud of heel warm en ook niet zo schoon als binnen.

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben hem in de bijkeuken staan en de droger en vriezer trouwens ook.
    het enige nadeel is dat die niet geisoleerd is en in de winter dus erg koud.
    we hebben het geluk dat de schuur er aan vast zit en dat daar een radiator hangt (vraag me niet waarom) en we die dus aan moeten zetten als het vriest.

een vriendin van mij heeft hem in de schuur staan maar ook zij zit in de winter met een probleem als het vriest.

liefs doris

19. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

wij hebben ook geen zolder
    dus staat de wasmachine en de droger
    in het cv hok

spinnekop

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer staat de wasmachiene in een houtenschuur (droger ook trouwens) en dit is nu al 5 jaar zo. Ideaal, alleen balen als het buiten rot weer is en je moet naar de schuur lopen.

We hebben verder geen plek in huis om de machienes te plaatsen

Deel Deze Pagina