in de badkamer helaas.. het is ook een iniminie badplaats dus baal er wel van maarja het is niet anders heb geen ruimte
Wij hadden hem ook in de badkamer maar dan werdt de badkamer krap van. Dus nu hebben we ze in de keuken. We hebben een 2 e aanrecht geplaatst met daaronder de wasdroger + een wasmachine. De bij keuken is veelste koud vonden wij dus. Ze hebben wel een aansluiting gemaakt. Mocht je het op zolder willen.ik zou niet weten hoe dat moest.succes
Maartje, heb je in je nieuwe huis geen plekje op zolder? Dus meteen naast de cv-ketel? Bij ons nieuwe huis is daarvoor een aansluiting gerealiseerd.
Haar nieuwe huis heeft geen zolder Ik heb een 2 in 1 ding (nooit kopen, superonhandig) en die staat in de badkamer. Wel een vrij ruime badkamer dus staat niet in de weg maar zou het zelf liever op zolder hebben met een aparte droger. We zijn alleen niet handig genoeg voor het omleggen van de leidingen. Misschien eens offerte opvragen toch.
Tjonge jonge, niet goed gelezen . Als ik je reactie zo terug lees denk ik dat ik ook zou gaan voor het plekje in je woonkamer. Zeker als je machine niet heel veel herrie maakt. Succes!
Hier een nieuwbouwhuis met een washok met aansluitingen kan net een droger, wasmachine en een smalle kast in voor handdoeken
hier staat de wasmachine in de kelder en de droger in de schuur maar na de verbouwing van de zolder dan gaan ze beide naar de zolder veel gemakkelijker en alles bij de hand haha
Is het niet zo dat de levensduur verkort van je machine als je hem in een schuurtje zet? We hebben een machine die we twee jaar geleden gloednieuw aangeschaft hebben..
Bij ons staat hij op de zolder. ( zolder met vaste trap natuurlijk hihi niet zo kruip luik) afvoer van de kachel zat er al. Na wat omleiding en werk. ( wel goed gedaan natuurlijk ) zit er een andere buis op de afvoer zodat de wasmachine er ook op kan. normaal moest hij van de woningstichting in de badkamer maar op de 1 of andere manier vind ik dat lijp. als de kleintjes in bad zitten flink spetteren en alles... kortsluiting? water over de vloer heen ( gebeurt regelmatig ) dan staan ze beide onder stroom... nee al is die badkamer nog zo groot in de badkamer heeft hij nooit gestaan..
Wij hebben een aansluiting in de badkamer en op zolder. Aangezien wij de badkamer ook helemaal verbouwd hebben, staat de wasmachine nu op zolder. Daar hang ik ook gelijk de was op.
Wasmachine in de keuken, droger in de bijkeuken! Droger wordt amper gebruikt, ik hang bijna alle was op! In mn vorig huis, stond de wasmachine in de badkamer, was geen andere plek voor!
bij ons staat de wasmachine op de overloop wat vroeger de oude douche was. die hebben we opgeknapt en gestuct en is nu "washok" van de vierde slaapkamer is nu een badkamer gemaakt.
onze oude wasmachine is bevroren in de schuur toen het 2 jaar terug zo koud was. ondanks 2 verwarmingen want die begaven het toen ook. ik geloof zeker dat het je wasmachine zowieso niet makkelijk maakt in zo'n schuur het is er toch vaak heel koud of heel warm en ook niet zo schoon als binnen.
wij hebben hem in de bijkeuken staan en de droger en vriezer trouwens ook. het enige nadeel is dat die niet geisoleerd is en in de winter dus erg koud. we hebben het geluk dat de schuur er aan vast zit en dat daar een radiator hangt (vraag me niet waarom) en we die dus aan moeten zetten als het vriest. een vriendin van mij heeft hem in de schuur staan maar ook zij zit in de winter met een probleem als het vriest. liefs doris
HIer staat de wasmachiene in een houtenschuur (droger ook trouwens) en dit is nu al 5 jaar zo. Ideaal, alleen balen als het buiten rot weer is en je moet naar de schuur lopen. We hebben verder geen plek in huis om de machienes te plaatsen