het probleem is er is nergens meer een mooi setje voor de winter te krijgen of er zit geen sjaalbij of geen handschoenen aleen bij de hema kon ik nog wat vinden maar vind ik niet zo mooi maar moet maar als ik niets anders kan vinden mijn zoontje heeft een leren bruine jas wie heeft nog ideeen met kleuren die er mooi bij passen dacht zelf aan fel blauw rood of grijs had een heel leuk setje gezien bij de liefwinkel maar is allemaal uitverkocht baal er van had ik maar eerder gehaald de mevrouw in de winkel zei we krijgen bijna weer voorjaarscolectie mmm dacht moet nog winter worden maarja
babyplanet heeft vaak hele mooie setjes, denk dat die nu haast wel in de uitverkoop komen (ook zon ramp met schoenen, zal alvast maat groter gaan halen voor de winter, als ik ze nodig heb zijn ze er vast niet meer)
Oh, dan moet ik ook naar de Zeeman. Ben er al een paar keer geweest maar toen hadden ze nog niks. Overal waar ik vraag (C&A, Takko, H&M, noem maar op) hetzelfde antwoord: nee mevrouw, setjes worden tegenwoordig nergens meer verkocht, het is allemaal los... Ja fijn, daar heb ik niks aan Af en toe zie ik wel setjes van muts en wanten of muts met sjaal, maar ze hebben allemaal een prima capuchon op hun jas. Ik wil juist sjaal en wanten! Dat is een soort schaap met 5 poten dit jaar, geloof ik...
ik had hetzelfde probleem voor mijn dochter.. En uiteindelijk heb ik de boel zelf maar gebreid. En ik had nog nooit van mijn leven gebreid
Hier ook het zelfde probleem gehad. Uiteindelijk in 2 verschillende winkels gekocht. En had het geluk dat het bij elkaar paste.
Bij de V&D hebben ze hele leuke setjes (in ieder geval voor mijn dochtertje leuk geslaagd). Het is idd wel belachelijk dat je nu al bezig moet zijn met de voorjaarscollectie. Ik ging in augustus schoenen halen voor de winter (laarsjes), alles bijna uitverkocht!!! Die vrouw zei ook gewoon doodleuk "ja u bent aan de late kant hoor mevrouw". Echt belachelijk!!
Je kunt nog bij Prenatal, V&D kijken, hier kun je gewoon losse sjaals met bijpassende wanten apart van elkaar kopen. Van de week zag ik hier (Haarlem) ook nog voldoende hangen. En ja het is belachelijk dat het nu al bijna niet meer te krijgen is..... Ik had zo'n zelfde iets van de zomer met de sandaaltjes van mijn dochter. Eind mei geen sandaal meer te krijgen bij de betere schoenenzaak hier in de buurt. verkoper: 'nee mevrouw, u bent te laat' ik: 'maar jullie krijgen toch nog wel nieuwe binnen?' verkoper: 'nee, eind begin juni krijg ik de wintercollectie binnen' 'u had eerder moeten komen' ik: 'ja, maar toen liep ze nog niet goed' Ik heb nu dus idd ook maar alvast winterboots gehaald voor d'r. Zag dat daar hier zaterdag ook een complete run op was....
hier ook zelfde probleem. 1 maand geleden al. zucht. had ik eindelijk een leuk setje, zag ik dat de sjaal in maten waren en dus mijn zoon te klein is. verdorie! het is echt drama. Volgend jaar in juli op pad?
uhm tja winterboots moet ik ook nog halen ik had toevallig een princessen muts en sjaal van fleece gekocht bij c1000 bij ons.. alleen nergens wanten te vinden bijpassend. naja dan maar gebreide wantjes erbij. t gaat uiteindelijk om de warmte
Heel erg herkenbaar! Het valt mij trouwens ook op dat er vaak geen echte setjes meer te krijgen zijn. Wel een bijpassend mutsje en sjaaltje, maar dan zijn er geen bijpassende handschoenen. Heb een grijs setje gehaald bij de prenatal, maar in die handschoentjes zitten allemaal gaatjes...dus is eigenlijk meer voor de sier. En heb via internet een hele leuke sjaal en muts gekocht, helaas waren daar geen bijpassende wantjes bij te koop. Maar heb toevallig zaterdag bij de hema een paar kunnen kopen in dezelfde kleur en deze waren wel lekker dik.