Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al waar hebben jullie goede ervaringen mee qua bestellen van canvas? We willen 2 mooi ietwat grotere foto's op canvas af laten drukken voor boven de bank! Hoor graag jullie ervaringen! doeg
herinneringoplinnen die is echt super goed. En goedkoop. heb een trouwfoto van ons op een enorm doek laten afdrukken en ik was maar weinig kwijt, terwijl ik bij andere sites wel het dubbele kwijt zou zijn! en de kwaliteit is ook heel goed en mooi! wij bestellen dus altijd hier!
Mee eens! Wij hebben onze trouwfoto op een 60x80 af laten drukken en waren volgen smij 45 euro kwijt. Vrienden van ons hebben dezelfde afmeting bij de kruidvat besteld en waren rond de 80 euro kwijt.
Hij is al genomend maar ook ik zweer bij herinnering op linnen. Het is goedkoop en ze leveren een zeer goede kwaliteit. Wij hebben al diverse doeken daar vandaan. De grootste is 100x100 en die is echt geweldig!
Wij hebben hier onze canvasfoto's besteld. Ook een hele goede kwaliteit en niet duur. En een hele snelle verzending. Uw foto op canvas | Gratis thuisbezorgd, hoge afdrukkwaliteit en lage prijzen
Wij hebben al verschillende doeken laten afdrukken bij Canvas en co. Ik vind dat ze daar hele goede service hebben. Snel afdrukken ivm verjaardag van Oma enz. Dag erna was ie klaar en kon ik m afhalen. De prijzen zijn ook niet zo hoog volgens mij.
Wij hebben er en via wij jonge ouders besteld. Voor een canvas van 60x80 betaalde we zo rond de 32.50
En bij herinnering op linnen krijg je een 3cm dikke lijst (is meestal minder) en geen verzendkosten ook altijd fijn
Ik heb er al een aantal besteld via www.wijfotoservice.nl. Op deze site kan je naast canvasdoeken ook andere dingen bestellen zoals agenda's met je eigen foto's. Een erg leuke site. Maar ik ga zeker even kijken op herinneringoplinnen ook ivm de feestdagen.
ga mee met www.herinneringoplinnen.nl, bestel daar al mijn doeken groot en klein en de service en kwaliteit zijn erg goed. als de foto te klein of niet goed is krijg je mail en vragen een goed voormaat of andere foto ivp gewoon afdrukken en we zien wel. Als je vragen hebt geven ze keurig antwoord via mail en ook snel. heb 2 doeken van 80 bij 80 en verschillende kleinere. allemaal stuk voor stuk erg mooi
dank je voor de tips. binnenkort hebben we een reportage van de boys. We willen wat mensen verrassen en hier in huis een of 2 gave foto;s ophangen. gr brenda
LinnenFotoSchilderij - LinnenFotoSchilderij.nl .::. Laat uw fotos op linnen drukken! Maakt prachtige doeken binnen 3 werkdagen worden ze afgeleverd en ze hebben prachtige prijzen