Vandaag een half lot gekocht bij Primera. Wil nog een half lot halen bij een boekhandel. Beetje mn kansen verspreiden Waar kopen jullie je lot? Ik ga t nu voor t eerst niet online doen. Ik kan me herinneren dat er bijna altijd op 1 januari een bericht in de krant staat over waar het winnende lot met de mega jackpot gekocht is. Nooit online uitgegeven volgens mij. Dus om een kansje te maken toch maar echt in de winkel gekocht. Doen jullie ook mee? Kans is klein maar niet geschoten is altijd mis
Wij hebben met de vriendengroep waar we oud en nieuw elk jaar mee vieren 5 straten (hele loten) Verder hebben vriend en ik ieder een eigen lot. Kopen onze eigen loten in de winkel. De straten zijn online geregeld.
Oh ja die had er eigenlijk nog bij gemoeten! Maar ik vraag me af of je dan dus ook serieus kans maakt? Omdat vrijwel altijd hoge prijzen worden vermeld in de krant waar de loten gekocht zijn. Heb een beetje het idee (illusie wellicht) dat online minder of lagere prijzen uitgaan. Vraag me gwn af of het toeval is dat een jackpot altijd (??) valt op een tastbaar lot uit de winkel.
In de winkel. Bij een winkel die bekend staat om de vele prijzen die op hun loten vallen. Helaas heb ik daar nog nooit iets van gemerkt, maar je blijft erin geloven hè
In de winkel, want online kun je maar één eindcijfer kiezen in plaats van twee, en ik wil per se '19' en '02' als eindcijfers