Luiers: Aldi of Lidl? Maar daar kan je alleen de maten 3, 4 en 5 kopen. Anders flink inslaan met een aanbieding? Luiers zijn vaak in de aanbieding. Van potjes heb ik geen verstand. Ik zou denken dat eigen merk niet zo duur is.
Potjes zijn eigen merk van de ah niet extreem duur en die van de kruidvat zijn ook erg goedkoop omdat je er twee hebt in een verpakking. Wij hebben steeds die van de kruidvat gehaald omdat ik die ook gewoon lekker vond en die van de ah zijn een beetje vlak.
Precies, een kilo wortels kost iets van 90 cent, 1 potje prefab wortelprut ook zoiets geloof ik. En de kosten zijn zeker niet het enige argument om als je toch gaat koken, even een extra pannetje op te zetten.
Eten gewoon lekker mee laten eten, eventueel pureren Luiers nooit ontzettend veel in kopen, mijn ervaring is dat de ene luier wel mooi zit bij een kind en de andere niet, door de lichaamsbouw van je kindje kunnen sommige te strak vallen waardoor ze Doorlekken of juist te los, dus als je groot in koopt zou ik het alleen doen als ik het merk al vaker gebruikt heb en weet dat het oke zit.
Op luierinfo.nl kan je zien wat de prijs per luier is en welke aanbiedingen er op dat moment zijn. Lidl is (een van de) goedkoopste voor de normale prijs, als kruidvat of etos of dergelijke een actie heeft is de vraag of ze dan per stuk goedkoper zijn of niet. Ik had dus eerst kruidvat/etos aanbieding en vanaf maat 3 lidl, tenzij ergens betere aanbieding. Potjes koop ik niet dus geen idee, hij eet gewoon wat wij eten, eerst zonder kruiden en evt fijngemaakt, vond ik makkelijker en goedkoper.
Ik ga niet in detail treden, maar vers is geen optie (ook al is dat goedkoper). Het is niet voor mij, maar voor een gezin waar ik mee samenwerk.
Kruidvatluiers. Altijd in de aanbieding. 2 grote pakken luiers voor 25,- afhankelijk van de maat heb je dan zo'n 200 luiers. Potjes ook kruidvat denk Ik. Als je boven de 50,- euro besteld wordt het nog gratis bezorgd ook.
Kruidvat en lidl hebben beide goedkope luiers Potjes van de kruidvat eigen merk zijn ook goedkoop. En 2 per verpakking
Kruidvat heeft heel vaak de luiers in de aanbieding. Tegen de tijd dat ze op raken zijn ze weer in de aanbieding. Potjes hebben we nooit gebruikt dus dat weet ik niet.
Luiers bij de Lidl of Kruidvat. Potjes zijn sowieso reteduur, logisch ook want je hoeft er niks voor te doen heel handig en toch een gezonde complete maaltijd. Dus ik zou dan zelf gaan koken voor de baby
Afhankelijk van waar ze wonen. Maar in Duitsland hé. Je al een pak flesvoeding voor 4 euro en potjes eten voor 40 cent per potje als je bio wil zijn ze 65 cent. Luiers betaal je 5 euro per pak.
Zoals eerder aangegeven: ik snap dat zelf koken goedkoper is, maar geen optie. Ga niet in detail treden. Maar ben voorzien in tussentijd! Bedankt voor het meedenken. Beheer deze mag dicht!
Luiers in het kruidvat van het merk europrofit zijn het goedkoopst. Qua potjes zijn ook deze van het kruidvat het goedkoopst al zou ik ook kiezen voor gewoon vers koken. Je kan grote porties koken en deze dan in kleinere porties invriezen.
Ik krijg al vaker te horen dat de luiers van de DM in Duitsland fijn zijn ! Wil zelf nog eens de luiers gaan proberen. Ze zijn ook heel goedkoop. We zijn al tijdje paar keer geswitcht van luiers.
Dat hoorde ik ook maar vind ze vreselijk! Doe mij maar de luiers van de aldi. Ook niet duur en vergelijkbaar met pampers! De billendoekjes van de dm zijn dan wel weer fijn en standaard goedkoop 4x80 doekjes voor minder dan 4 en de keuze in potjes