Waar goedkoopste babyvoeding en luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alex1982, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Voor mijn week wil ik weten waar ik de goedkoopste potjes en luiers kan kopen?

Iemand ideeën?

2. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Luiers: Aldi of Lidl? Maar daar kan je alleen de maten 3, 4 en 5 kopen. Anders flink inslaan met een aanbieding? Luiers zijn vaak in de aanbieding.

Van potjes heb ik geen verstand. Ik zou denken dat eigen merk niet zo duur is.

3. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Potjes zijn eigen merk van de ah niet extreem duur en die van de kruidvat zijn ook erg goedkoop omdat je er twee hebt in een verpakking. Wij hebben steeds die van de kruidvat gehaald omdat ik die ook gewoon lekker vond en die van de ah zijn een beetje vlak.

4. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kruidvat heeft de luiers vaak in de aanbieding.
    Potjes geen idee, eigen merk denk ik

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gewoon huismerken kopen. En ipv potjes kan je ook zelf hapjes maken. Scheelt ook best veel.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.166
    10.676
    113
    Precies, een kilo wortels kost iets van 90 cent, 1 potje prefab wortelprut ook zoiets geloof ik. En de kosten zijn zeker niet het enige argument om als je toch gaat koken, even een extra pannetje op te zetten.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Eten gewoon lekker mee laten eten, eventueel pureren

Luiers nooit ontzettend veel in kopen, mijn ervaring is dat de ene luier wel mooi zit bij een kind en de andere niet, door de lichaamsbouw van je kindje kunnen sommige te strak vallen waardoor ze
    Doorlekken of juist te los, dus als je groot in koopt zou ik het alleen doen als ik het merk al vaker gebruikt heb en weet dat het oke zit.

8. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Op luierinfo.nl kan je zien wat de prijs per luier is en welke aanbiedingen er op dat moment zijn.
    Lidl is (een van de) goedkoopste voor de normale prijs, als kruidvat of etos of dergelijke een actie heeft is de vraag of ze dan per stuk goedkoper zijn of niet. Ik had dus eerst kruidvat/etos aanbieding en vanaf maat 3 lidl, tenzij ergens betere aanbieding.
    Potjes koop ik niet dus geen idee, hij eet gewoon wat wij eten, eerst zonder kruiden en evt fijngemaakt, vond ik makkelijker en goedkoper.

9. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    Ik ga niet in detail treden, maar vers is geen optie (ook al is dat goedkoper). Het is niet voor mij, maar voor een gezin waar ik mee samenwerk.

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kruidvatluiers. Altijd in de aanbieding. 2 grote pakken luiers voor 25,- afhankelijk van de maat heb je dan zo'n 200 luiers.

Potjes ook kruidvat denk Ik.

Als je boven de 50,- euro besteld wordt het nog gratis bezorgd ook.

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Kruidvat en lidl hebben beide goedkope luiers
    Potjes van de kruidvat eigen merk zijn ook goedkoop. En 2 per verpakking :)

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.146
    3.172
    113
    Als je voor goedkoop wil gaan zou ik geen potjes kopen maar zelf koken..

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.283
    10.251
    113
    Kruidvat heeft heel vaak de luiers in de aanbieding. Tegen de tijd dat ze op raken zijn ze weer in de aanbieding.

Potjes hebben we nooit gebruikt dus dat weet ik niet.

14. Veera

Veera Niet meer actief

Luiers bij de Lidl of Kruidvat.
    Potjes zijn sowieso reteduur, logisch ook want je hoeft er niks voor te doen heel handig en toch een gezonde complete maaltijd. Dus ik zou dan zelf gaan koken voor de baby

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Afhankelijk van waar ze wonen. Maar in Duitsland hé. Je al een pak flesvoeding voor 4 euro en potjes eten voor 40 cent per potje als je bio wil zijn ze 65 cent.
    Luiers betaal je 5 euro per pak.

16. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    Zoals eerder aangegeven: ik snap dat zelf koken goedkoper is, maar geen optie. Ga niet in detail treden.
    Maar ben voorzien in tussentijd! Bedankt voor het meedenken.

Beheer deze mag dicht!

17. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Luiers in het kruidvat van het merk europrofit zijn het goedkoopst. Qua potjes zijn ook deze van het kruidvat het goedkoopst al zou ik ook kiezen voor gewoon vers koken. Je kan grote porties koken en deze dan in kleinere porties invriezen.

18. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg al vaker te horen dat de luiers van de DM in Duitsland fijn zijn ! Wil zelf nog eens de luiers gaan proberen. Ze zijn ook heel goedkoop. We zijn al tijdje paar keer geswitcht van luiers.

19. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Pampers zijn altijd wel in de reclame!

Goedkoopste potjes jumbo of Kruidvat

20. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Dat hoorde ik ook maar vind ze vreselijk! Doe mij maar de luiers van de aldi. Ook niet duur en vergelijkbaar met pampers! De billendoekjes van de dm zijn dan wel weer fijn en standaard goedkoop 4x80 doekjes voor minder dan €4 en de keuze in potjes :$

Deel Deze Pagina