Mijn man heeft maat XXL en hij kan niet goed slagen voor poloshirts. Steeds te kort of slechte kwaliteit. Waar kan hij terecht voor goede poloshirts? We fashion valt af. O ja. We willen graag naar een stenen winkel. Bedankt!
Ik bestel altijd bij Zalando en selecteer dan onder de filter de optie Grote maten en daarna Lang. Ik weet dat Tommy Hilfiger en State of Art lang vallen.
Girav inderdaad. Mijn man heeft van andere merken voor de lengte een L of XL nodig, maar bij Girav heeft hij een S/LF (S is breedte en LF is Long Fit). Girav heeft uiteraard ook bredere maten en dan hebben ze 3 lengtematen.
Mijn man is heel lang maar niet breed, weet dus niet hoe die maat valt die je zoekt, maar hij koopt ze altijd bij de c&a
Die van mij heeft een lang bovenlijf en maat xxxl. Slaagt meestal bij anwb winkel. (Ja gestreept. Nee ik heb niet dezelfde )
Dit wilde ik ook zeggen. Mijn man is ook lang en heeft maat xxl of xxxl. Cast iron is ook van dezelfde groep
Mijn man is lang en draagt Tommie Hilfiger. Daarnaast heeft hij ook wat petrol shirts die vallen ook goed.
Higley tall (wel online, maar tenminste echt lang!) en Girav voor de basic shirts (hier enkel voor ‘ondershirts’).
Nou, ik had eens een polo van de Lidl meegenomen en die zat verrassend goed en bleef ook lang mooi met wassen. Had ik niet verwacht voor dat geld. Daarna wel vaker daar polo's gekocht. Ze zijn ook niet zo kort. Volgens mij hebben ze ze komende week weer.
Hoe lang zijn jullie mannen ongeveer? Dan heb ik een beetje een indicatie of mijn man ook weg komt met die merken
Ik was van de girav tip . Mijn man is 1m96 en heeft van girav de longfit, dat is de middenlengtemaat, je hebt ook nog slf (standaard longfit voor iets kleinere mannen) en xlf (extra longfit voor mannen boven de 2 meter). Qua breedtematen gaan ze geloof ik tot xxxl (mijn man heeft een S). Hij heeft nog niet veel van Girav, maar wat hij heeft, blijft erg mooi.
Mijn man is 'maar' 1.90m, maar een lang bovenlijf. Hij heeft volgens mij M bij zowel Girav als Highley tall en bij Girav vast standaard longfit inderdaad. Normaal heeft hij XL nodig voor de lengte (eigenlijk XXL, maar dat is zoveel te breed dat het niet gaat), maar twee keer wassen en het is te kort.