Wij zijn aan't denken om een stoomreiniger van Karcher aan te schaffen. omdat wij onze granieten vloer enkel met een vochtige dweil kunnen poetsen en ik hem niet meer helemaal proper krijg precies. En dit leek mij dan ideaal. Hebben alleen nog geen prijzen gezien dus weet niet of het haalbaar gaat zijn.
Mag ik vragen wat voor bank jij hebt? Ik twijfel of ik er ook mijn lederen bank mee zou kunnen reinigen. Vandaag ook mijn bovenverdieping onder handen genomen, vind het heerlijk werken. Morgen is de badkamer aan de beurt. Krijg gewoon zin om te poetsen met dit ding hihi
Ik wil er ook 1. Ga hem voor de wandelwageninzet gebruiken en voor de bank. En voor nog heeel veel meer dingen die ik hier lees!
Dat heb ik dus ook al geprobeerd, maar het is van dat vieze witte vet en het plakt heel erg! Ik heb het al in een kommetje met kokend water en zeep gedaan.. Onder de hete kraan.. Nu ligt het borsteltje in een kommetje met kokend water en wasmiddel.. Volgens mij ga ik het er echt niet af krijgen..
Ik gebruik de stoomreiniger eigenlijk alleen voor de vloerbedekking in de slaapkamer. Heb hem eerlijk gezegd gekocht voor de grindvloer in de rest van het huis, maar dat werkt dus totaal niet. Af en toe gebruik ik hem ook voor de bekleding van de auto.
Ik gebruik onze stoomreiniger bijna nooit, de stoom is altijd op voordat ik klaar ben en als ik hem dan opnieuw wil vullen moet ie eerst afkoelen omdat ik me anders verbrand.. (meerdere keren gebeurd ) Zo eentje speciaal voor de ramen wil ik wel graag hebben! Lijkt me super handig
Bijna iedereen heeft een karcher hier... zijn er ook mensen die dat ding van de reclame hebben die bij blokker en marskramer te koop is?
Vooral voor de vloeren. Voor de badkamer heel fijn, hoogste temp en hoppa wordt netjes hygienisch schoon. Hij kan vanalles (heb de x5 een groen ding), maar de rest nog niet echt uitgeprobeerd. Lijkt me wel fijn een keer de vloerbedekking te doen, hebben een hond dus wel fijn als je wat extra hebt. En vind het fijner dan met een ouderwetse dweil. Met laminaat dan meteen op handen en knieen drogen. Met dit ding is het vrijwel nooit nat.
Net ook mijn lederen bank gedaan op de laagste temperatuur. Ik schrok echt van het vuil wat daar vanaf kwam! Ik heb overigens de shark s3901